۱۴ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۱۱:۰۲
کد خبر: 82059654
T T
۰ نفر
شوراها پل ارتباطی مردم و مسئولان و بازوان مدیران اجرایی برای خدمت هستند

قزوین-ایرنا- منتخب مردم قزوین، آبیك و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: شوراهای اسلامی شهر و روستا پل ارتباطی مردم و مسئولان و بازوان توانمند مدیران اجرایی برای خدمت به مردم به شمار می روند.

به گزارش روز سه شنبه ایرنا، سیده حمیده زرآبادی در جمع اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای بخش الموت غربی افزود: دولت برای پیشبرد امور و خدمت رسانی بهتر به مردم به همكاری شوراها در زمینه های مختلف نیازمند است.
وی از شوراها به عنوان نهادی مردمی كه در حل مسائل و مشكلات شهروندان نقش كلیدی دارند یاد كرد و گفت: تلاش شوراها برای خدمت رسانی به مردم باید مستمر و بدون وقفه باشد.
زرآبادی با اشاره به جایگاه شوراها در حل مشكلات مردم، تصریح كرد: شوراها به عنوان حلقه واسط بین مردم و مسئولان هستند و در انعكاس و پیگیری مشكلات مردم نقش كلیدی دارند.
منتخب مردم قزوین، آبیك و البرز در مجلس شورای اسلامی گفت: شوراها در توزیع عادلانه امكانات در مناطق شهری و روستایی نیز بسیار تاثیرگذارند و با مجموعه فعالیت های خود می توانند توسعه و رفاه را برای شهروندان به ارمغان بیاورند.
وی در بخش دیگری از صحبت های خود گفت: حضور گسترده و بالای مردم در انتخابات، مسئولیت سنگینی را بردوش منتخبان و نمایندگان گذاشته است.
زرآبادی اظهار امیدواری كرد با پیگیری مسئولان اجرایی و همكاری مردم، منتخبان و نمایندگان مردم در مجلس دهم بتوانند دین خود را نسبت به موكلان ادا كرده و قدم های بلندی برای خدمت به كشور بردارند.
وی در ادامه بر تلاش مسئولان اجرایی برای حل مشكلات مردم الموت از جمله در بخش راه ها تاكید كرد و گفت: اجرای جاده قزوین- الموت-تنكابن كه می تواند در رشد و توسعه این منطقه اثرگذار باشد باید تسریع شود.
منتخب مردم قزوین،آبیك و البرز در مجلس شورای اسلامی در سفره یكروزه خود به الموت غربی از طرح های عمرانی این بخش از جمله جاده الموت- رحیم آباد و طرح گازرسانی به رازمیان و همچنین یك واحد تولید آب معدنی بازدید كرد.
بخش الموت غربی به مركزیت رازمیان از توابع شهرستان قزوین در شمال غربی استان قرار دارد.
3013/ 6128

سرخط اخبار استان‌ها