۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۳:۴۴
کد خبر: 82052664
T T
۰ نفر

باهنر : مجلس دهم به نماينده متخصص نياز دارد

۸ اردیبهشت ۱۳۹۵، ۲۳:۴۴
کد خبر: 82052664
باهنر : مجلس دهم به نماينده متخصص نياز دارد

شيراز- ايرنا- نايب رئيس مجلس شوراي اسلامي گفت: مجلس دهم به نمايندگان مدبر، مخلص، بصير، كوشا و متخصص نياز دارد.

به گزارش ايرنا محمد رضا باهنر عصر چهارشنبه در همايش بزرگ حاميان اصولگرايي در شيراز بيان كرد: نماينده اي مي تواند در مجلس تاثيرگذار باشد كه علاوه بر داشتن مديريت جهادي و آگاهي، در طول خدمت خود فعاليت هاي ماندگاري داشته باشد.
وي با بيان اينكه نمي توان در يك دوره چهار ساله كار اساسي را پيش برد افزود: كساني در مجلس در كسوت خدمتگزاري به مردم موفق هستند كه در چند دوره فعاليت كرده باشند و مجلس نيازمند اين چنين افراد است.
باهنر اظهارداشت: در 9 دوره گذشته مجلس شوراي اسلامي برخي از حوزه هاي انتخابيه 9 نماينده داشتند كه اين كار فايده اي براي مجلس و حوزه انتخابيه ندارد بلكه تخصص و توان نماينده مي تواند در پيشبرد حوزه انتخابيه و كشور موثر باشد.
وي اضافه كرد: حضور نمايندگان در حوزه هاي انتخابيه يك وظيفه قانوني نيست بلكه حضور او به معناي يك سرمايه اجتماعي است.
او خطاب به نماينده اصولگراي شهر شيراز كه در دو دوره قبل نيز منتخب مردم اين شهر بوده است ادامه داد: امروز نه تنها شيراز بلكه مجلس به چنين افرادي نياز دارد تا بتواند طرح هاي خود را به اتمام برساند.
مرحله نخست انتخابات مجلس شوراي اسلامي در روز جمعه هفتم اسفند 94 برگزار شد.
در اين مرحله منتخبان مردم در 11 حوزه انتخابيه استان فارس مشخص شدند و به مجلس راه يافتند و كار انتخاب نمايندگان چهار حوزه انتخابيه شيراز، داراب و زرين دشت، ممسني و رستم و ني ريز و استهبان به مرحله دوم كشيده شد.
يك هزار و 217شعبه براي برگزاري دور دوم انتخابات در چهار حوزه انتخابيه فارس پيش بيني شده است.
مرحله دوم انتخابات مجلس شوراي اسلامي رو جمعه دهم ارديبهشت برگزار خواهد شد.
3002/ 5054