۲۵ فروردین ۱۳۹۵، ۸:۵۹
کد خبر: 82032703
T T
۰ نفر

محور چالوس- كرج به روي مسافران باز شد

۲۵ فروردین ۱۳۹۵، ۸:۵۹
کد خبر: 82032703
محور چالوس- كرج به روي مسافران باز شد

نوشهر- ايرنا - رئيس اداره راه و شهرسازي چالوس گفت كه محور چالوس - كرج (كندوان) كه هفته جاري براي اجراي عمليات راهسازي بسته شده بود به روي خودروها باز شده است.

زمان اكبرپور طاهر روز چهارشنبه در گفت و گو با ايرنا افزود : محور چالوس - كرج در روزهاي دوشنبه و سه شنبه هفته جاري به خاطر اجراي عمليات لق گيري سنگ هاي معلق كوه و احداث مانع براي جلوگيري از ريزش سنگ هاي معلق بسته شده بود.
در ايام تعطيلات نوروزي امسال به دليل ريزش سنگ هاي معلق كوه در محور كندوان ، به تعدادي خودروهاي عبوري خسارت وارد شد و چند نفر از سرنشينان اين خودروها نيز مصدوم شده بودند.
وي افزود : ايمن سازي و لق گيري سنگ هاي معلق كوه در منطقه دره دريجان توسط نيروهاي راهداري اين اداره طي دو روز گذشته انجام شد و مسير براي تردد ايمن مسافران آماده شده است.
حدود 60 كيلومتر از طول مسير 78 كيلومتري جاده چالوس به كرج كه در حوزه مازندران قرار دارد صخره اي است.
استان مازندران 10 هزار و 500 كيلومتر راه اصلي و فرعي دارد و از محورهاي كندوان ، هراز ، سوادكوه و كياسر به پايتخت منتهي مي شود و محورهاي كندوان و هراز پرترافيك ترين محورهاي كشور محسوب مي شوند.
در نوروز سال جاري 25 ميليون تردد در محورهاي مازندران ثبت شد و اين استان پس از تهران و البرز ، رتبه سوم را در تردد خودرويي به خود اختصاص داد.
1602/6097

سرخط اخبار استان‌ها