۲۶ بهمن ۱۳۹۴، ۱۳:۴۴
کد خبر: 81964739
T T
۰ نفر
شهردار بهارستان: محل احداث سیتی سنتر اصفهان كارشناسی شده نیست

اصفهان- ایرنا- شهردار بهارستان محل احداث مركز خرید (سیتی سنتر) اصفهان را كارشناسی نشده عنوان كرد و گفت: این مكان تجاری مسبب بروز معضلات ترافیكی در گلوگاه ترافیكی جنوب اصفهان است.

به گزارش ایرنا، مهدی فاتحی روز دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: تاكنون با وجود 30درصد پیشرفت كار این مجموعه ترافیك زیادی را بویژه در روزهای پایانی هفته شاهد هستیم كه این نشان می دهد كار اجرای این طرح بزرگ در این گلوگاه كارشناسی نشده است.
وی تاكید كرد: بهارستان در رفع و رجوع مسائل حاشیه ای اصفهان بزرگ نقش اساسی و محوری دارد و ضروری است مسئولان اصفهان توجه جدی تری به بهارستان داشته باشند.
وی خاطر نشان كرد: محصول بالندگی و توسعه بهارستان جلوگیری از رشد مسائل حاشیه ای در كلان شهر اصفهان است چرا كه این شهر جدید ظرفیت مهاجر پذیری بالایی دارد.
شهردار بهارستان تصریح كرد: 52 دستگاه اتوبوس در مسیر اصفهان فعال هستند كه بیشتر آنها نو یا نوسازی شده اند اما درتنها خطی كه در اختیار شهرداری اصفهان است(خط 53) شاهد بكارگیری بی كیفیت ترین اتوبوس های موجود هستیم و این در شأن مردم منطقه نیست.
وی با انتقاد از دید نا مناسب برخی مسئولان به بهارستان افزود: بعد ازروی كار آمدن شهردار جدید اصفهان تعامل بهتری را با این مجموعه و برای حل و فصل بهتر امور شاهد هستیم.
وی در ادامه به بسته شدن بودجه سال آینده این شهرداری اشاره كرد و گفت: بودجه سال آینده 900 میلیارد ریال بسته شده كه با توجه به بودجه 500 میلیارد ریالی امسال افزایش خوبی داشته است.
فاتحی بیان كرد: در بخش توافق های ملكی هم سه هزار میلیارد ریال توافق داریم كه این هم در مسیر تصویب نهایی است.
وی مجموعه سرانه فضای سبز شهربهارستان را 120 هكتارعنوان كرد وافزود: سرانه فضای سبز برای شهر شهروند در زمان حاضر 14.5مترمربع است.
وی گفت: بزودی سازمان پارك ها و فضای سبز شهرداری بهارستان را نیز راه اندازی خواهیم كرد.
راه اندازی چهار خانه فرهنگ، فرهنگسراهای ایثار و شهادت، بانوان و كودك و نوجوان، بهره برداری از ورزشگاه كیهان، بتن ریزی و پی ریزی فرهنگسرای بزرگ شهر بهارستان، خرید پروژه 200 میلیارد ریالی پساب برای تامین آبیاری فضای سبز، ساخت ایستگاه آتش نشانی و خدمات ایمنی بهارستان با اعتبار 40 میلیارد ریالی و پیاده رو سازی در برخی خیابان ها از جمله محور بهشت از دیگر فعالیت های شهرداری بهارستان در یك سال گذشته بوده است.
شهر جدید بهارستان با افزون بر 75 هزار جمعیت در 15 كیلومتری جنوب اصفهان واقع شده است.
7147/ت/ 60022

سرخط اخبار استان‌ها