۲۵ بهمن ۱۳۹۴، ۷:۱۷
کد خبر: 81962451
T T
۰ نفر

كيهان: نگاهي به اصلاحات و اعتدال

۲۵ بهمن ۱۳۹۴، ۷:۱۷
کد خبر: 81962451
كيهان: نگاهي به اصلاحات و اعتدال

تهران - ايرنا - روزنامه كيهان روز يكشنبه تيتر نخست خود را به خبري با عنوان « نگاهي به محصول شركت سهامي اصلاحات و اعتدال/ وكيل‌الدوله‌ها اگر به مجلس بروند دولت پاسخگوي وعده‌ها نخواهد بود » اختصاص داد.

به گزارش ايرنا، كيهان در بخشي از اين خبر آورده است: در عرف عام به چنين مجلسي و چنين نمايندگاني «وكيل‌الدوله» گفته مي‌شود‌‌‌، مجلسي كه به جاي بهره‌گيري از شأن نظارتي خود براي پاسخگو كردن دولت در برابر تخلفات و نيز وعده‌هاي داده شده در برهه انتخابات تنها بايستي به وزرا و برنامه‌هاي دولت با يك راي تشريفاتي مهر تاييد بزند و باقي كارها را به كاردان‌ها بسپارد‌!
هفتم اسفند ماه سال جاري دو انتخابات حساس را پيش رو داريم‌‌‌، مردم در اين روز علاوه بر انتخاب خبرگان رهبري، نمايندگان مجلس دهم را نيز برخواهند گزيد و اگر مجلس دهم حاصل شركت سهامي ‌اصلاحات و اعتدال باشد نمي‌توان چنين انتظاري را داشت كه دولت يازدهم در مقابل وعده‌هاي داده شده الزامي بر خود ببيند كه در جهت تحقق آن‌ها حركت كند‌‌.
كيهان عكس نخست خود را به تصويري از جشن ولادت حضرت زينب كه در حاشيه آن آمده ولادت حضرت زينب ( س ) و روز پرستار گرامي باد اختصاص داد.
يادداشت روز كيهان به قلم حسين شريعتمداري با موضوع « ... وگنجشك‌ها جدي جدي مي‌ميرند!» منتشر شده است.
در بخشي از اين يادداشت مي خوانيم : مي‌گويند ناصرالدين‌شاه در يكي از روزها كه به قصد شكار از شهر بيرون رفته بود با مشاهده گله آهوان درپي آنها اسب تاخته و از همراهان و ملازمان ركاب دور افتاده بود. شامگاهان خسته و كوفته به كاروانسرايي رسيد و مصلحت آن ديد كه شب را به استراحت بگذراند تا ملازمان ركاب او را يافته و همراه آنان به پايتخت بازگردد. دروازه كاروانسرا بسته بود. ناصرالدين شاه دق‌الباب كرد و كاروانسرادار از پشت در پرسيد كيست؟ ناصرالدين شاه به روال شاهان در پاسخ گفت؛ ما، سلطان‌بن‌سلطان، خاقان بن خاقان، شاه‌شاهان، سايه خدا بر سر ايران، قبله عالم، سلطان صاحبقران، اعليحضرت شاهنشاه ايران هستيم! كاروانسرادار كه حسابي گيج شده بود از پشت در به فرياد گفت؛ ان‌شاءالله خداي سبب‌ساز و بنده‌نواز در اين شب سرد برايتان سرپناهي فراهم آورد، اينجا يك كاروانسراي كوچك است و براي اينهمه آدم جا نداريم!
« نفوذ سايبري ايران رژيم اسرائيل را در شوك فرو برد،افزايش 41 هزار ميلياردي پايه پولي و ارائه آمار اشتباه به رئيس جمهوري،ظريف و كري چقدر زبان هم را مي‌فهمند؟!،حواس مردم را پرت كنيد!، لدين: مرگ بر آمريكا رسم تغييرناپذير در ايران است» از اخبار ويژه اين روزنامه است.
شبد* 1528 * 1095
۰ نفر