۲۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۹:۰۱
کد خبر: 81960140
T T
۰ نفر

دختري نازپرورده كه در كوره جنگ پخته شد

۲۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۹:۰۱
کد خبر: 81960140
دختري نازپرورده كه در كوره جنگ پخته شد

مشهد- ايرنا- يك امدادگر دوران دفاع مقدس گفت: زماني كه عقد كردم جنگ تازه شروع شده بود و من با اجازه همسرم وارد جبهه شده و تا پايان جنگ نيز در جبهه حضور داشتم.

'بي بي زينت زنده باد'، امدادگر هشت سال دفاع مقدس، در حاشيه جشنواره 'مشهد فجرآفرين' در گفت و گو با خبرنگار ايرنا اظهار كرد: با همسرم در همان ابتداي ازدواج شرط كرده بودم كه هر موقع خواستم بايد بتوانم به جبهه بروم.
وي افزود: با اجازه همسرم وارد جبهه شده و تا پايان جنگ نيز در جبهه حضور داشتم و اين بهترين آزادي براي من بود كه مي توانستم با اجازه همسرم و براي دفاع از كشورم، در جبهه حضور داشته باشم.
وي گفت: در نخستين شب حضورم در جبهه از شدت گرما و بوي بدي كه در آن منطقه بود حالت خيلي بدي به من دست داد اما با وجود اين شرايط بد، بازهم دوست داشتم در جبهه بمانم و به برادران و خواهرانم كمك كنم.
امدادگر هشت سال دفاع مقدس كمك به سربازان جبهه اسلام را يك افتخار براي خود دانست و ابراز كرد: هرچند يك دختر نازپرورده بودم اما در كوران جبهه سرد و گرم چشيده و در آن شرايط سخت پخته شدم.
'زنده باد' با اشاره به وساطت خود براي برقراري پيوند ازدواج ميان جوانان بسيجي و دختران آشناي خود، گفت: اين روند پس از جنگ نيز ادامه يافته و امروز نيز من به عنوان واسط ازدواج و تسهيل كننده اجراي اين سنت حسنه اسلامي شناخته مي شوم.
وي با تاكيد بر اينكه ازدواج آسان مي تواند مشكل بسياري از جوانان را حل كند، ابراز كرد: علاوه بر آشنا كردن جوانان براي ازدواج، با توجه به آشناياني كه در صنوف مختلف دارم تلاش مي كنم هزينه ازدواج آنان را به حداقل برسانم.
امدادگر هشت سال دفاع مقدس با اشاره ازدواج ساده خود، گفت: فرزندانم نيز مراسم مختصري براي ازدواج داشتند و البته كه در اين امور بايد از اول از خود شروع كرد و سپس جوانان را به ازدواج آسان و قناعت سفارش كرد.
بي بي زينب زنده باد، گفت: ازدواج ساده و بي تكلف مي تواند و استوار ساختن اساس زندگي بر پايه قناعت، مي تواند جامعه را از اسراف و تجمل گرايي غربي نجات دهد.
جشنواره 'مشهد فجرآفرين' نمايشگاهي يادآور روزهاي شكل گيري انقلاب اسلامي در مشهد مقدس است كه تا 23بهمن‌ در محل نمايشگاه بين‌المللي مشهد برپا خواهد بود.
7498/5132
۰ نفر