۲۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۰:۰۷
کد خبر: 81959392
T T
۰ نفر
آغاز راهپیمایی باشكوه و حماسی 22 بهمن در استان قم

قم -ایرنا- راهپیمایی باشكوه و وحدت بخش 22 بهمن ماه، روز نمایش اقتدار نظام اسلامی، همزمان با سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب در استان قم آغاز شد.

به گزارش ایرنا، مردم شهر انقلابی و همیشه در صحنه قم، از ساعت 9 صبح حركت خود را از مسیرهای دهگانه به سوی میدان شهید مطهری شروع كردند تا با اجتماعی حماسی، نمایشی از اتحاد، انسجام و وفاداری خود را به نظام اسلامی به نمایش بگذارند.
هم اكنون خیابان های مسیر راهپیمایی مملو از مردمی است كه آمده اند تا بار دیگر به آرمان های بنیانگذار جمهوری اسلامی لبیك گویند و با رهبر فرزانه انقلاب اسلامی تجدید بیعت كنند.
آحاد مردم قم امروز با آفریدن صحنه های یكدلی و یكرنگی بار دیگر اثبات می كنند كه همواره پشتیبان ولایت و رهرو راه شهیدان انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع مقدس هستند.
در جشن سی و هفتمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی، راهپیمایان قمی آمده اند تا با مشت های گره كرده، صفی به هم پیوسته و شعارهای كوبنده «الله اكبر»، «مرگ بر آمریكا» و «مرگ بر اسراییل» برائت خود را از استكبار جهانی نشان دهند و لرزه بر اندام دشمنان نظام اسلامی بیندازند.
بر اساس این گزارش، مردم ولایتمدار قم پس از اجتماع در میدان شهید مطهری حركت عظیم خود را در حالیكه كه تصاویری از امام راحل، رهبر معظم انقلاب و پرچم های سه رنگ جمهوری اسلامی را در دست داشتند به سمت حرم مطهر حضرت فاطمه معصومه(س) آغاز كردند.
مسیر راهپیمایی 22 بهمن قم از میدان شهید مطهری به سمت خیابان اراك، پل حجتیه، چهار شهدا، خیابان آیت الله مرعشی نجفی و در نهایت حرم مطهر حضرت معصومه(س) است.
در پایان پس از قرائت قطعنامه سراسری راهپیمایان 22 بهمن، حجت الاسلام والمسلمین موحدی كرمانی امام جمعه موقت تهران سخنرانی خواهد كرد. ك/3
/2085/ 6133/

سرخط اخبار استان‌ها