۲۱ بهمن ۱۳۹۴، ۹:۳۹
کد خبر: 81957650
T T
۰ نفر

22 بهمن نمايش اراده ملت ايران

۲۱ بهمن ۱۳۹۴، ۹:۳۹
کد خبر: 81957650
22 بهمن نمايش اراده ملت ايران

تهران- ايرنا- روزنامه مردم سالاري در شماره چهارشنبه 21 بهمن، در يادداشتي به قلم حجت الاسلام سيدرضا اكرمي، نوشت: روز دوم «22 بهمن» است و روز پيروزي انقلاب اسلامي كه امسال «سي‌وهشتمين» سال آن مي‌باشد و به نص صريح قرآن «يوم‌الله» است و خداوند فرموده بايد روزهاي خداوندي را ياد نمود.

در اين يادداشت آمده است: 1) در ايران اسلامي دو راهپيمائي ويژه در طول سال وجود دارد كه يكي روز قدس است و در ماه مبارك رمضان و براي رويداد دلخراش دردآور سرنوشت «فلسطين» كه بيش‌از 60 سال است در اشغال صهيونيسم بين‌الملل مي‌باشد و به بهانه ايجاد وطن براي اسرائيل، اين سرزمين غصب شد و فلسطين در غرب كرانه رود اردن و غزه و آوارگان در لبنان و اردن و مصر و نقاط ديگر قرار گرفتند، بخشي ساكن و بخش عمده ديگر آواره در كشورهاي ديگر كه با يك همه‌پرسي از ساكنان و آوارگان معلوم مي‌گردد كه سرزمين فلسطيني اصل است و سابقه دارد يا سرزمين اسرائيل، كه غصب است و جعلي و ساختگي.
2) به بركت انقلاب اسلامي اين روز مقدس به وجود آمد و گرامي داشته مي‌شود تا فلسطين زنده بماند و اسرائيل به سمت فنا و زوال برود و بحمدالله، حيات جديدي براي مردم اصيل فلسطين به وجود آمد.
3) روز دوم «22 بهمن» است و روز پيروزي انقلاب اسلامي كه امسال «سي‌وهشتمين» سال آن مي‌باشد و به نص صريح قرآن «يوم‌الله» است و خداوند فرموده بايد روزهاي خداوندي را ياد نمود.
4) روز 22 بهمن، نمايش اراده ملت ايران درباره انقلاب اسلامي خود مي‌باشد، روز اعلام پيروزي خود و تداوم آن است، روز آزمايش 79 ميليون نفري است در مورد وفاداري و فداكاري براي آن- روز همايش مردم است و شور و شوق خود را اعلام كردن- روز پژوهش است براي شناخت حق و باطل كه باطل يعني نظام پهلوي و شاهنشاهي از بين رفت و حق يعني خدائي بودن و مردمي بودن و انقلابي بودن كه ماندگار شد و تداوم يافت. روز اعلام باروري انقلاب اسلامي در خدمت‌رساني و سند چشم‌انداز 20 ساله آن كه ايران امروز، ايران 37 سال قبل نيست و جهش و جنبش و جوشش دارد.
5) روز 22 بهمن سال 1357، روزي بس ويژه است كه جاي دارد براي هميشه روز راهپيمائي در سراسر كشور باشد و مردم ايران مصداق «شيعتنا خلقوا من فاضل طينتنا، يفرحون لفرحنا» باشند، يعني شادمان و سربلند و رضايتمند از خدا و مردم دوران انقلاب اسلامي «از سال 42 تا 57» كه در آن روز انقلاب مردمي و مكتبي و ولائي پس از پانزده سال به ثمر رسيد و زلزله‌اي سياسيون غربي و شرقي را لرزاند و اين انقلاب بدون وابستگي به غرب و شرق و بدون اتصال و ارتباط با مكتب‌هاي كاپيتاليسم و امپرياليسم و كمونيسم و سوسياليسم و بدون در دست گرفتن سلاح نظامي و خونريزي و كودتا و توطئه به پيروزي رسيد و موجبات شگفتي تحليلگران و اساتيد مكتب‌هاي سياسي شد و نظام شاهنشاهي و سلطنتي پهلوي را از بين برد و به تاريخ و موزه سپرد و بدين جهت نام معجزه قرن و آتش‌فشان و آتش‌نشان گرفت. در زماني كه مي‌گفتند «دين افيون جامعه است، دين قرص مسكن است، دين وعده اغنيا براي فقرا مي‌باشد و معلوم شد كه دين اسلام محمدي ديناميك است نه استاتيك. موتور محركه است.
6) روز 22 بهمن 57 يوم‌الله بود و آخرين روز دهه فجر «والفجر و ليال عشر و الشفع و الوتر و الليل اذا يسر» مي‌باشد و مردم و تاريخ ايران و علاقمندان بايد آن را ياد نمايند و از «278» مورد واژه ذكر و ياد مصداق زيباي آيه «و انتم الاعلون ان كنتم مومنين» را به همراه خود دارد. روز 22 بهمن روز «آيت الهي» است و تابلو «ان في ذلك لآيه» مي‌باشد. روز عبرت است كه اراده الهي از بمب اتم و كاروان نظامي و سردمداران زور و زر و تزوير، كارآمدتر مي‌باشد و معلوم همگان شد، كه آيه «و انتم الاعلون ان كنتم مومنين» تابلو زيبا براي انقلاب اسلامي است و شايد راز و رمز الهي بودن و مردمي بودن و مكتبي بودن، را با خود دارد و روز ويژه مي‌باشد.
7) در اين روز مقدس، بايد خدا را بر اين نعمت شاكر باشيم كه فرمود «هذا من فضل ربي ليبلوني ءاشكر ام اكفر» و در صورت شاكر بودن و تداوم شكوهمند آن «لئن شكرتم لازيدنكم» به صدور آن نيز خواهيم رسيد و در صورت ناسپاسي، سيلي مي‌خوريم و با كفران و ناسپاسي به «و لئن كفرتم ان عذابي لشديد» خواهيم رسيد.
*منبع: روزنامه مردم سالاري، 21 بهمن 1394
**گروه اطلاع رساني**9128**9131

سرخط اخبار پژوهش