۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۹:۲۵
کد خبر: 81953666
T T
۰ نفر
سرمربي استقلال اهواز: داور گل قطعي را ناديده گرفت

تهران - ايرنا - سرمربي تيم فوتبال استقلال اهواز، گفت: داور بازي با استقلال تهران يك گل صد درصد سالم آبي پوشان اهوازي را صحيح ندانست و سه امتياز را از تيم استقلال اهواز گرفت.

به گزارش ايرنا، سياوش بختياري زاده در پايان ديدار تيم هاي استقلال تهران و اهواز در نشست خبري، گفت: در اين بازي با چوب مقابل توپ و تانك ايستاديم.
وي ادامه داد: پس از دريافت گل نخست فشارم افتاد زيرا با كمترين امكانات و حمايت مقابل يكي از بزرگترين تيم هاي ايران فوتبال بازي كرديم. فكر نكنيد استقلال در اين بازي به ما فشار آورد، بلكه هدف استقلال اهواز اين بود كه نيمه زمين را به حريف بدهيم و هر وقت هم بازيكنان توپ را گرفتند با هدف و جسارت به دروازه استقلال تهران حمله كردند.
بختياري زاده اظهار كرد: استقلال نام كوچكي نيست زيرا بازيكنان و كادرفني قوي دارد. با كمترين امكانات مقابل اين تيم ايستاديم.
سرمربي تيم فوتبال استقلال اهواز، گفت: استفاده از نيرو هاي جوان خوزستاني در تيم جواب داد و مطمئن باشيد بازهم از اين جوانان بهره مي برم. اگر مي خواهيم بازهم تيم ملي ايران در فوتبال آسيا آقايي كند بايد به سمت جوانان خوزستاني بياييم.
وي تصريح كرد: اعتيار 150 سال فوتبال خانواده بختياري زاده را گذاشتم تا استقلال اهواز عملكرد خوبي داشته باشد و اميدوارم حمايت از ما صورت گيرد.
بختياري زاده در خصوص صحنه مشكوك داوري اين مسابقه، اظهار كرد: بنيادي فر از داوران بسيار خوب فوتبال ايران است و آينده خوبي دارد. توپ صدرصد گل شد و شك نكنيد كه اين اتفاق افتاد و داور اشتباه كرد.
وي افزود: نماينده اهواز در صحنه گلي كه دريافت هم كرد با اشتباه داوري روبه رو شد و داور در صحنه پرتاب اوت اشتباه كرد و اوت را در اختيار حريف قرار داد.
وي ادامه داد: در بازي رفت هم من از داوري ضربه خوردم و از تيم اخراج شدم. اميدوارم در عملكرد داوران دقت شود تا مربيان هم متضرر نشوند.
ديدار تيم هاي فوتبال استقلال تهران و اهواز در چارچوب هفته نوزدهم ليگ برتر در ورزشگاه آزادي برگزار شد كه جدال قعرنشين و صدرنشين با تساوي يك بر يك به پايان رسيد.
ورزشي **9118**9140**1379
۰ نفر

سرخط اخبار ورزش