۱۸ بهمن ۱۳۹۴، ۱۹:۱۵
کد خبر: 81953646
T T
۰ نفر
ليگ دسته اول واليبال؛ برتري سفير گيلان مقابل رعد پدافند اصفهان

رشت - ايرنا - در بازي دور برگشت از مرحله حذفي رقابت هاي واليبال ليگ دسته اول كشور ، تيم واليبال سفير گيلان برابر رعد پدافند اصفهان به برتري رسيد .

به گزارش خبرنگار ايرنا در اين ديدار كه عصر يكشنبه برگزار شد ، تيم واليبال سفير گيلان موفق شد در يك بازي برتر با نتيجه سه بر يك ، رعد پدافند اصفهان را شكست دهد .
در جريان اين مسابقه كه در سالن تختي مجموعه ورزشي شهيد عضدي رشت و در حضور حدود 500 تماشاگر برگزار شد ، تيم واليبال سفير گيلان موفق شد در گيم هاي اول ، سوم و چهارم به ترتيب با نتايج 25 بر 22 ، 25 بر 18 و 26 بر 24 حريف خود را شكست دهد و تيم رعد پدافند اصفهان نيز فقط در گيم دوم موفق شد با نتيجه 25 بر 21 ميزبان خود را شكست دهد .
تيم واليبال سفير گيلان با توجه به اينكه در ديدار رفت مغلوب حريف شده بود ، براي اينكه شانس صعود به مرحله بعدي اين رقابت ها را داشته باشد، بايد تيم رعد اصفهان را شكست مي داد كه سرانجام موفق به اين امر شد .
با توجه به اينكه ديدار رفت اين دو تيم به سود تيم واليبال رعد پدافند اصفهان به اتمام رسيده بود ، براي تعيين تيم صعود كننده ، اين دو تيم بايد در بازي سوم و در اصفهان به مصاف هم بروند .
در رقابت هاي واليبال ليگ دسته اول باشگاه هاي كشور، 20 تيم حضور داشتند كه در چهار گروه پنج تيمي به صورت دوره اي و رفت و برگشت با هم به رقابت پرداختند كه در پايان مرحله اول اين رقابت ها، از هر گروه فقط يك تيم حذف شد و چهار تيم برتر هر گروه به مرحله دوم رقابت هاي واليبال ليگ دسته اول كشور صعود كردند .
مرحله دوم اين رقابت ها به صورت حذفي برگزار مي شود و هر تيمي كه بتواند در دو ديدار رفت و برگشت برابر حريفش به برتري دست يابد، به مرحله سوم اين رقابت ها صعود مي كند و اگر در ديدارهاي رفت و برگشت هر تيم يك بازي را با پيروزي به اتمام برساند ، ديدار سوم تيم صعود كننده را تعيين مي كند.ك/3
7285/2007