حبيبي: اصولگرايان يك اشتباه را دوبار تكرار نمي كنند/ فهرست نامزدهاي  اصولگرايان بزودي منتشر مي شود

تهران-ايرنا- دبيركل حزب موتلفه اسلامي بر ضرورت استفاده از تجربه انتخابات سال 92 تاكيد كرد و گفت: اصولگرايان يك اشتباه را دوبار تكرار نمي‌كنند و بزودي فهرست نامزدهاي اين جريان منتشر مي‌شود.

به گزارش روز يكشنبه ايرنا از روابط عمومي حزب مؤتلفه اسلامي، محمد نبي حبيبي در نشست دبيران اين حزب اظهاراميدواري كرديك صدا براي ترويج و تبليغ فهرست نامزدهاي اصولگرايان اقدام شود.
وي يادآور شد: ما از اين فهرست دفاع مي‌كنيم و هر فهرست موازي ديگر به اسم اصولگرايان را مضّر مي‌دانيم چرا كه همه اضلاع و افراد و شخصيت‌هاي اصولگرا در شكل‌گيري اين فهرست مشاركت كردند و اگر كسي غير از اين فهرست، ليست يا افرادي
را تبليغ كند در زمين رقيب بازي مي‌كند.

** اسم رمز فتنه حمله به شوراي نگهبان است
دبيركل حزب موتلفه اسلامي همچنين گفت: امروز اسم رمز فتنه «حمله به شوراي نگهبان» است و فقهاي آن، 6 فقيه جامع‌الشرايط، عادل و با سابقه هستند كه برخي آنها را امام (ره) به اين سمت منصوب كردند.
حبيبي يادآور شد: روز 12 بهمن روز ورود امام (ره) به ميهن اسلامي و اعلام وحدت امت زير پرچم ولايت و روز ورود به جشن هاي دهه فجر است؛ سخنان تلخ، غيرواقعي آقاي هاشمي رفسنجاني جاي گله و ملامت دارد.
وي تصريح كرد: آقاي هاشمي رفسنجاني همين بهانه‌جويي‌ها در انتخابات 88 مطرح كردند كه منشاء يك فتنه شد كه البته در فتنه 88 اسم رمز آشوب كلمه «تقلب» بود.
دبيركل حزب موتلفه اسلامي يادآور شد: ايشان خطاب به شوراي نگهبان مي‌گويد؛ شما صلاحيت خود را از كجا آورده‌ايد؟ معلوم است كه صلاحيت آنها با نصب از طرف فقيه جامع‌الشرايط است. سؤال ما از آقاي هاشمي اين است شما صلاحيت خود را از كجا آورده‌ايد كه بي پروا به امام(ره) حمله مي‌كنيد؟ آش در اين مورد آنقدر شور شده است كه برخي از آشپز ها هم به صدا درآمده اند.
حبيبي در ادامه به روند تأييد صلاحيت نامزدها اشاره كرد و گفت: قانون بايد بر اين روند حاكم باشد نه اراده اشخاص.
وي با بيان اين كه همه ما به امام (ره) و انقلاب بدهكار هستيم،اظهارداشت: اما معتقديم كه بيت امام (ره) با حفظ ارزش‌هاي امام خميني (ره) و خط فقاهت و تبعيت از ولايت فقيه و قانون حرمت امام (ره) را حفظ مي‌كنند.
دبير كل حزب موتلفه اسلامي به بيانات رهبر معظم انقلاب در ديدار اعضاي شوراي عالي امنيت ملي اشاره كرد و افزود: حرف جديد ايشان طرح مسئله «هندسه انقلاب» بود. مسئله مردم، استقلال كشور، تدين و پايبندي به مباني اسلام، مبارزه با استكبار، مسئله فلسطين، موضوع معيشت مردم، توجه به مستضعفين، رفع فقر اينها خطوط كلي و اصلي انقلاب است.
حبيبي در ادامه با تشكر از رسانه ملي كه اين روزها آرشيو روزهاي نخستين انقلاب را بدون هيچ تفسيري مستند مورد بازخواني قرار داده است، اظهارداشت: اين تصاوير چهره برخي را نشان مي‌دهد كه در زمان امام(ره) با مواضع ايشان و مردم همخواني داشتند اما امروز حرف ديگر مي‌زنند بنابراين آنها بايد به مردم پاسخ دهند چرا دچار اين دگرديسي شده‌اند؛ اصول امام (ره) و انقلاب ماندني است آنها بايد در مورد تغيير خود به مردم پاسخ دهند.
وي تاكيد كرد مردم در برابر اين افراد با رأي خود در هفتم اسفندماه واكنش نشان خواهند داد و اميدواريم آنها رأي ملت را بپذيرند.
وي افزود: امسال نسل سوم انقلاب به جهانيان نشان خواهند داد كه انقلاب همان طراوت و تازگي سال 57 را دارد و مردم ذره‌اي از مواضع امام (ره)، انقلاب و رهبري در تداوم راه بنيانگذار جمهوري اسلامي كوتاه نخواهند آمد.
دبيركل حزب موتلفه اسلامي يادآور شد: امسال حزب‌الله شعار مرگ بر آمريكا و مرگ بر انگليس و مرگ بر رژيم صهيونيستي را از هر ساله قوي‌تر و محكم‌تر سر خواهد داد.
وي ادامه داد: ايام دهه مباركه فجر ايام بازخواني دستاوردهاي انقلاب و تكريم و تعظيم پيشتازان انقلاب اسلامي است.

** دريادلان سپاه با دستگيري تفنگداران آمريكايي هديه خوبي به ملت دادند
دبير كل حزب موتلفه اسلامي به 19 بهمن روز بيعت ارتش با نظام و امام (ره) نيز اشاره كرد و گفت: ارتش جمهوري اسلامي در خونين‌ترين روزهاي انقلاب با امام(ره) بيعت كرد و هنوز بر بيعت خونين خود با مردم و نظام پاي‌بند هستند.
حبيبي تصريح كرد: امسال دريادلان سپاه با دستگيري تفنگداران آمريكايي هديه خوبي به ملت دادند كه بايد از آنها تشكر كرد.
وي در بخش ديگري از سخنان خود به پيروزي‌هاي ارتش سوريه و عراق در مبارزه با جريان تكفيري اشاره و خاطرنشان كرد: پيروزي‌هاي اخير ارتش سوريه معادلات قدرت را به ضرر تروريستها و حاميان آنها تغيير داده است. شيعيان «نبل» و «الزهراء» پس از 4 سال مقاومت جانانه در برابر تروريست ها اكنون پيروزي را در آغوش گرفتند.
دبير كل حزب موتلفه اسلامي افزود: معارضين در گفتگوهاي به اصطلاح صلح پس از پيروزي ارتش سوريه جلسه را ترك كردند.
وي به پيشنهاد آتش بس از سوي عربستان و تركيه اشاره كرد و گفت: آتش بس يعني مهيا كردن فرصت نفس كشيدن براي تروريست‌ها! نبايد به تروريست ها فرصت تجديد قوا داد.
حبيبي با اشاره به تحولات يمن افزود: رياض پس از يك سال نسل‌كشي در يمن هيچ دستاوردي نداشته است. منابع اطلاعاتي منطقه خبر از تحولات در ساختار حكومتي عربستان مي‌دهند. اميدواريم اين تحولات به نفع جريان مقاومت در منطقه به منصه ظهور برسد.
سيام**1058** 1336