۱۷ بهمن ۱۳۹۴، ۱۷:۱۴
کد خبر: 81951878
T T
۰ نفر
بهره برداري از يك طرح و برگزاري يادواره شهدا در چاراويماق

مراغه - ايرنا - همزمان با ششمين روز از دهه فجر از طرح آسفالت ريزي مسير دانشگاه پيام نور واحد قره آغاج چاراويماق بهره برداري و يادواره شهداي دراين شهرستان برگزار شد.

مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه عاشورا روز شنبه در يادواره شهداي چاراويماق گفت: ما هر چه داريم مرهون رشادت‌ها، ايثار و از خودگذشتگي شهدا و خانواده‌هاي آن هاست چرا كه شهدا با ايثار جان خود، آزادي و استقلال را به كشور هديه دادند.
حجت الاسلام حسن كاملي فر، با اشاره به اينكه هر چه در زمينه زنده نگه داشتن ياد شهدا كاركنيم، كم است، افزود: بايد ياد و نام شهدا براي هميشه زنده نگه داشته شود.
وي، با بيان اينكه اكنون ايران اسلامي درآسايش و امنيت قرار دارد، يادآور شد: امينت موجود دركشور مرهون تلاش ايثارگراني است كه با نثار جان خود و ايثارگري اجازه ندادند دشمنان به اهداف خود برسند.
مسئول نمايندگي ولي فقيه در سپاه عاشورا، با اشاره به شهداي مدافعان حرم امام حسين(ع) و حضرت زينب و رقيه (س) گفت: در برخي مواقع برادران بسيجي ما كه خارج از مرزهاي جغرافيايي با دشمنان اسلام درگيرهستند و وظيفه ديني و شرعي خود را در دفاع از منابع ملت مي دانند، شهد شهادت را نوشيده و توسط ملت شهيد پرور تشييع مي شوند، اينان در جهت حفظ و حراست از تماميت ارضي و منافع ملي كشور جان خود را فدا مي كنند.
حجت الاسلام كاملي فر، همچنين با اشاره به گراميداشت ايام دهه فجرادامه داد: حضور در راهپيمايي 22 بهمن فوق العاده مهم بوده و بار ديگر حضور پرشور مردم دراين راهپيمايي براي چندمين بار پيوند مردم با نظام اسلامي و رهبري را ثابت خواهد كرد.
وي، شركت درانتخابات مجلس شوراي اسلامي و خبرگان رهبري و انتخاب اصلح را وظيفه آحاد جامعه دانست و گفت: به كساني درانتخابات راي دهيد كه ولايتمدار باشد و كساني كه به بهانه خط امام (ره) مي خواهند آن را كم رنگ و تضعيف كنند، بر خلاف منش، گفتمان و اصول امام (ره) حركت مي كنند.
حجت الاسلام كاملي فر اظهار داشت: عزم و اراده ما براي دفاع از ملت ايران، تجربه ارزشمند رويارويي در مقابله با آمريكا، تجربه حكومت بر محوريت ولايت فقيه باعث شده تا از شرايط سخت فتنه ها عبور كرده و در مدت زمان تحريم ها عليه ايران، تهديدها را به فرصت تبديل كنيم.
شهردار قره آغاج نيز درآيين افتتاح طرح آسفالت ريزي مسير دانشگاه پيام نور اين شهر گفت: اين طرح با حدود سه ميليارد ريال اعتبار به طول 900 متر و عرض هفت متر اجرا شده است.
علي لازمي افزود: با بهره برداري از اين طرح، يكي از مشكلات اصلي تردد خودرويي در اين مسير به دانشگاه برطرف شد.
شهرستان چاراويماق به مركزيت قره آغاج با حدود 39 هزار نفر جمعيت در 150 كيلومتري جنوب شرقي تبريز مركزآذربايجان شرقي واقع است.
7484/8023/ 1495

سرخط اخبار استان‌ها