۲ بهمن ۱۳۹۴، ۱۶:۲۱
کد خبر: 81930926
T T
۰ نفر
امام جمعه موقت ياسوج: برجام ثمره استقامت ملي بود

ياسوج - ايرنا - امام جمعه موقت ياسوج گفت: برجام و دستاوردهاي كسب شده در زمينه فناوري صلح آميز هسته اي ثمره استقامت ملي بود.

به گزارش خبرنگار ايرنا، حجت الاسلام سيد امان الله حسيني صدر در خطبه هاي نماز جمعه ياسوج با اشاره به نامه رهبر معظم انقلاب به رئيس جمهوري در مورد برجام، افزود: بايد در اجراي آن به منويات رهبر معظم انقلاب بيش از پيش توجه و عمل شود.
وي بيان كرد: رهبر معظم انقلاب در اين نامه تاكيد داشتند كه مسئولان اجرايي لحظه به لحظه برجام را رصد كنند تا غربي ها تعهدات خود را به طور كامل انجام دهند.
حسيني صدر اظهار كرد: رهبر معظم انقلاب در اين نامه به عهدشكني، دروغگويي و مورد اعتماد نبودن غربي ها، نقض تعهدات از سوي آنها و لزوم غفلت نكردن مسئولان اجرايي از نيرنگ دشمنان در اين زمينه اشاره كرده اند.
وي عنوان كرد: ملت ايران تاكنون هزينه هايي متعدد در زمينه مساله صلح آميز هسته اي پرداخته اند و دستاوردهاي هسته اي نيز مرهون تلاش و مقاومت مردم و مسئولان اجرايي است.
حسيني صدر ابرازداشت: بنا به فرموده رهبر معظم انقلاب مشكلات اقتصادي كشور تنها با اجراي برجام حل نمي شود بلكه مهمترين راه نجات در اين زمينه اقتصاد مقاومتي است.
امام جمعه موقت ياسوج با اشاره به برگزاري انتخابات دهمين دوره مجلس شوراي اسلامي و پنجمين دوره مجلس خبرگان رهبري در هفتم اسفند امسال، افزود: رسيدگي به صلاحيت داوطلبان مجلس دهم قانوني بوده و با دقت و حساسيت لازم از سوي هيات هاي نظارت شوراي نگهبان انجام شده است.
حسيني صدر گفت: بر اساس قانون آن عده از داوطلبان انتخابات مجلس دهم كه نسبت به نتايج بررسي صلاحيت خود اعتراض دارند مي توانند آن را همراه با اسناد و مدارك لازم ارائه دهند تا از سوي هيات هاي نظارت شوراي نگهبان بررسي و پيگيري شود.
وي بيان كرد: رسانه هاي ارتباط جمعي و خبرنگاران كهگيلويه و بويراحمد در زمينه دقت و حساسيت هيات هاي نظارت شوراي نگهبان در بررسي صلاحيت داوطلبان انتخابات مجلس دهم اطلاع رساني، آگاهي بخشي و روشنگري كنند.
حسيني صدر اظهار كرد: داوطلبان انتخابات مجلس دهم و طرفداران آنها به جاي تخريب و بدگويي از يكديگر اقدام به بيان ويژگي ها و نكات مثبت خود كنند.
وي با اشاره به آغاز اجلاس سراسري نماز در ششم بهمن امسال با پيام رهبر معظم انقلاب در قزوين، عنوان كرد: آيين عبادي و سياسي نماز نقش فردي و اجتماعي مهمي داشته و در دين مبين اسلام نيز بر اقامه نماز اول وقت و همراه با جماعت تاكيد شده زيرا داراي بركات متعددي است.
حسيني صدر ابراز داشت: مراسم تشييع پيكر علي داد (فرزين) جانباز 70 درصد و از يادگاران دوران هشت سال دفاع مقدس ساعت 9 صبح شنبه سوم بهمن امسال در ياسوج برگزار مي شود.
وي افزود: شهدا بر گردن تمام قشرهاي جامعه حق بزرگي دارند و از مردم ولايتمدار و شهيدپرور كهگيلويه و بويراحمد دعوت مي شود كه حضور گسترده اي در اين مراسم داشته باشند.
7535/6162/1352
۰ نفر