۲۲ دی ۱۳۹۴، ۱۵:۵۲
کد خبر: 81917986
T T
۰ نفر
حضور همه اقلیت های دینی در دوران دفاع مقدس بیانگر اتحاد ملت ایران است

تهران - ایرنا - رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: حضور همه اقلیت های دینی در دوران هشت ساله دفاع مقدس بیانگر اتحاد ملت ایران است.

به گزارش ایرنا از بنیاد شهید، حجت الاسلام و المسلمین محمدعلی شهیدی در دیدار با اعضای تشكل ارامنه در مركز دانش پژوهان و تشكل های شاهد و ایثارگر افز.د: دشمنان برای نیل به اهداف خود به دنبال اختلاف‌افكنی و ایجاد تفرقه و دشمنی میان مذاهب مختلف و اقلیت و اكثریت در ایران هستند.
وی تصریح كرد: یكی از ویژگی‌ها و آثار انقلاب اسلامی ایران جمع‌كردن تمام ملت زیر یك پرچم و ایجاد بیداری و آگاهی در بین مردم توسط امام خمینی (ره) بود همچنان كه در صدر اسلام نیز پیامبر اكرم (ص) مردم را به جمع شدن زیر پرچم توحید دعوت می‌كردند.
نماینده ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امور ایثارگران اظهار داشت: همه اقلیت های دینی ضمن حمایت از نظام مقدس جمهوری اسلامی و در دفاع از كشور، شهید، جانباز و آزاده تقدیم انقلاب اسلامی كرده‌اند و همچنان كه ما شاهدیم همواره رهبر معظم انقلاب و رییس جمهوری كشورمان همزمان با آغاز سال نو میلادی با خانواده‌های شهدای ارامنه دیداری صمیمانه داشتند و از رشادت‌ها و ازخودگذشتگی این خانواده‌ها تجلیل و تقدیر كرده‌اند.
معاون رییس‌جمهور با تاكید بر اینكه اداره جبهه جنگ در هشت سال دفاع مقدس به دست همه ملت ایران اعم از مسلمانان شیعه و سنی، یهودی، زرتشتی و مسیحی بود، افزود: امام (ره) در مسئله جنگ تحمیلی به ‌قدری رسا و خوانا با تمام اقشار جامعه صحبت كرد كه همگان فرمان او را اجرا كردند چراكه ملت ایران پی بردند امام راحل با صفا و صداقت صحبت می‌كند و خواستار سلامت و سعادت جامعه است.
اجتمام**7268 ** 1418
۰ نفر