۱۹ دی ۱۳۹۴، ۸:۳۰
کد خبر: 81912607
T T
۰ نفر
هیچ یك از راه های مواصلاتی كشور مسدود نیست/ بارش باران و برف در اكثر محورها

تهران - ایرنا - رئیس مركز اطلاعات و كنترل ترافیك راهور نیروی انتظامی اعلام كرد: هیچ یك از محورهای مواصلاتی كشور مسدود نیست و در اكثر استان ها بارش برف و باران گزارش شده است.

سرهنگ نادر رحمانی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار انتظامی ایرنا با اعلام این مطب افزود: در استان های آذربایجان شرقی محورهای اهر - تبریز و مرند - تبریز، چهار محال و بختیاری در محور كوهرنگ مسجد سلیمان محدوده گردنه چری، مازندراندر ارتفاعات محورهای هراز و كندوان، لرستان در محور نورآباد - نهاوند و در استان كردستان محوربانه بارش برف گزارش شده است.
وی ادامه داد: استان های ایلام، آذربایجان غربی، مركزی، لرستان، كرمانشاه، خوزستان در اكثر محورها و در استان اصفهان محور داران -الیگودرز و در استان كردستان نیز محورهای سقز و مریوان بارش باران گزارش شده است.
رحمانی در خصوص بارترافیك صبحگاهی برخی محورهای مواصلاتی نیز گفت: در استان البرز باند جنوبی آزاد راه كرج - قزوین از ترمینال شهید كلانتری تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه تهران كرج از پل فردیس تا پل كلاك ترافیك نیمه سنگین گزارش شده و سایر محورهای مواصلاتی كشور از جوی آرام و ترافیكی روان برخوردار است.
رئیس مركز اطلاعات و كنترل ترافیك راهور ناجا از رانندگان خواست در صورت تردد در محورهای برف گیر از زنجیر چرخ استفاده كرده و فاصله طولی خود را از خودروها حفظ كنند.
رحمانی گفت: مركز اطلاعات و كنترل ترافیك پلیس راهور نیروی انتظامی با شماره تلفن 88255555(10 خط) و 120 به طور شبانه روزی پاسخگوی وضعیت راه های كشور و امدادرسانی احتمالی به هموطنان است همچنین در سایت www.rahvar120.ir آخرین اطلاعات ترافیكی قابل دسترسی است.
اجتمام(3)9105** 1200
۰ نفر