۱۷ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۵۴
کد خبر: 81910996
T T
۰ نفر
تاكید آیت الله موسوی اردبیلی بر ضرروت توجه به تربیت دینی در مدارس

قم - ایرنا - آیت الله سید عبدالكریم موسوی اردبیلی از مراجع تقلید گفت: آموزش و پرورش باید به تربیت دینی در مدارس توجه داشته باشد و در این عرصه به تربیت دینی و اجتماعی دانش آموزان به عنوان نسل های آینده كشور توجه كند.

به گزارش ایرنا وی روز پنجشنبه در دیدار علی اصغر فانی وزیر آموزش و پرورش بیان داشت: اقدام های انجام شده در وزارت آموزش و پرورش قابل تقدیر است و كارهای بسیار خوبی در زمان مسئولیت دكتر فانی در این وزارتخانه انجام شده است كه امیدواریم نتایج خوبی دربر داشته باشد.
وی توجه بیشتر به مدارس دولتی را خواستار شد و ابراز داشت: باید توجه مناسب تر و بیشتری نسبت به حقوق معلمان صورت گیرد تا پس از آن شاهد ارتقای كیفیت آموزش در مدرسه های دولتی باشیم.
این مراجع تقلید ادامه داد: مسئولیت وزارت آموزش و پرورش در كشور مسئولیت مهمی است، چراكه این وزارتخانه در تعلیم و تربیت نسل های انقلاب نقش موثری دارد و به همین دلیل باید نسبت به اعتقادات معلمان و كادر فرهنگی توجه ویژه ای صورت گیرد.
آیت الله موسوی اردبیلی مشكلات مالی موجود در وزارت آموزش و پرورش را مورد اشاره قرار داد و افزود: هر دولتی كه بر سر كار می آید باید بودجه كافی را در اختیار این وزارتخانه قرار دهد و در مورد بهره گیری از ظرفیت مشاركت های اجتماعی نیز تلاش بیشتری صورت پذیرد.
وی در پایان ضمن ابراز رضایت از اقدام های صورت گرفته در زمینه آشنایی بیشتر دانش آموزان با فرهنگ اهل بیت(ع)، بر ادامه این اقدام ها تا آشنایی هرچه بیشتر دانش آموزان با قرآن و فرهنگ اهل بیت تاكید كرد.
وزیر آموزش و پرورش امروز در سفر به شهر مقدس قم با شماری از مراجع تقلید و علما دیدار و گفت و گو می كند. ك/3
7408 / 1175 / 1539
۰ نفر