لحظه‌اي را در ارتقاي توان موشكي از دست نداده‌ايم

تهران – ايرنا- روزنامه «رسالت» روز پنجشنبه در 9 هزارو دويست و هفتادو هفتمين شماره خود سخنان سردار حاجي‌زاده در جمع ائمه جمعه سراسر كشور با تيتر «لحظه‌اي را در ارتقاي توان موشكي از دست نداده‌ايم»را به عنوان خبر نخست خود انتخاب كرده است.

به گزارش ايرنا، در بخشي از اين گزارش آمده است:
فرمانده نيروي هوافضاي سپاه با بيان اينكه حتي لحظه‌اي را در ارتقاي توان دفاعي از دست نداده‌ايم، اظهار داشت: امروز با همت جوانان انقلابي، مؤمن و ولايتمدار ايران اسلامي در حوزه دفاعي قادر به توليد تمامي تجهيزات مورد نياز كشور هستيم.
سردار امير علي حاجي زاده فرمانده نيروي هوافضاي سپاه در جمع ائمه جمعه سراسر كشور با تأكيد براينكه معمار بزرگ انقلاب اسلامي و مقام معظم رهبري(مد ظله العالي) با سه اقدام راهبردي، طراح نيروي مسلح شكست ناپذير براي ايران اسلامي هستند گفت: تاسيس سپاه پاسداران انقلاب اسلامي به عنوان نيرويي مخلص و انقلابي در روزهاي اوليه پيروزي انقلاب، تشكيل نيروي بي انتها و تمام نشدني بسيج ،9 ماه بعد از به ثمر رسيدن انقلاب و مسلح شدن اين نيروها به تسليحات بومي و غير وابسته از ماههاي نخست انقلاب و تداوم آن تا به امروز مجموعه اين اقدامات راهبردي و تعيين كننده است.
اين روزنامه سخنان آيت‌الله مكارم‌شيرازي با تيتر «كشورهايي كه با ايران قطع رابطه كردند با التماس باز مي‌گردند» را به عنوان عكس نخست خود انتخاب كرده است.
در بخشي از خبر مربوط به اين عكس آمده است:
آيت‌الله مكارم‌شيرازي از مراجع تقليد گفت: قطع ارتباط با برخي دولت‌هاي وابسته، فقير و ناتوان چيزي نيست كه در روحيه ملت تاثير بگذارد، روزي همين افراد با التماس بازمي گردند و تقاضاي تجديد رابطه مي‌كنند.
به گزارش خبرگزاري فارس از قم آيت‌الله ناصر مكارم‌شيرازي در درس خارج فقه خود كه در مسجد اعظم قم برگزار شد، با اشاره به حديثي از امام حسن عسكري(ع) اظهار كرد: كسي كه غير مستحق را مدح كند خودش متهم مي‌شود، متهم به اينكه دروغگو، متملق و رياكار است.
وي خاطرنشان كرد: اگر مداحي صفت واقعي فرد باشد، سبب غرور اشخاص مي‌شود، اين غرور ممكن است سرچشمه كارهاي خلاف فراواني شود.
استفاده عربستان از بمب هاي خوشه اي در يمن، رئيس جمهور: دولت سعودي اشتباهات را جبران كند، ولايتي:هيئت نظارت برجام حركات موذيانه آمريكايي ها را پيگيري مي كند، كره شمالي اولين بمب هيدروژني را آزمايش كرد و سردارحسين اشتري: تعرض به سفارت عربستان مشكوك بود ديگرعناوين خبري در صفحه نخست روزنامه رسالت به شمار مي رود.
شبس**1708*1613

سرخط اخبار فرهنگ