۱۶ دی ۱۳۹۴، ۱۷:۰۱
کد خبر: 81910245
T T
۰ نفر
رئيس سازمان حج و زيارت با استاندار اصفهان ديدار كرد

اصفهان- ايرنا- رئيس سازمان حج و زيارت در جريان سفر به اصفهان براي ديدار با خانواده هاي شهداي فاجعه منا در اين استان با استاندار نيز ديدار و گفتگو كرد.

به گزارش ايرنا، استاندار اصفهان روز چهارشنبه در اين ديدار با قدرداني از تلاش شبانه روزي سازمان حج و زيارت براي پيگيري فاجعه منا اظهار كرد: سازمان حج و زيارت در اين مدت توانست فعاليت هاي خوبي انجام دهد.
رسول زرگرپور افزود: برغم اينكه پيكر درگذشتگان فاجعه منا در اصفهان با فاصله زياد به استان وارد شد، اما مراسم استقبال و تشييع پيكر شهدا در اصفهان بويژه در شهرضا بخوبي برگزار شد.
وي تصريح كرد: ساعتي پس از دستور رئيس جمهوري براي رسيدگي به خانواده هاي شهداي منا، من به شهرستان شهرضا كه بيشترين تعداد شهداي استان را داشت سفر و از خانواده هاي آنها تفقد و دلجويي كردم.
رئيس سازمان حج و زيارت كشور نيز در اين ديدار سوء مديريت و بي تدبيري سعودي ها را عامل ايجاد فاجعه منا خواند و گفت: درايت و تدابير انديشيده شده در همه استان ها در مورد تشييع پيكر جانباختگان و دلجويي از خانواده آنها بخوبي انجام شد.
سعيد اوحدي با اشاره به تاكيدات مقام معظم رهبري بعد از اين فاجعه گفت: مقايسه فاجعه منا با واقعه كربلا توسط مقام معظم رهبري نشان از عمق اين فاجعه دردناك است.
وي با اشاره به تاكيدات مقام معظم رهبري در مورد زنده نگه داشتن ياد شهداي فاجعه منا تصريح كرد: به منظور زنده نگه داشتن ياد اين عزيزان سازمان حج و زيارت و ديگر مسئولان تاكنون با اغلب خانواده هاي كشته شدگان فاجعه ي منا ديدار كرده اند.
6027/7150

سرخط اخبار استان‌ها