۱۳ دی ۱۳۹۴، ۱۶:۵۹
کد خبر: 81905421
T T
۰ نفر
حضور 1500 اثر در نخستين كنگره ملي شعر عفاف و حجاب

تهران- ايرنا- مدير روابط عمومي كارگروه ساماندهي مد و لباس وزارت ارشاد گفت: نخستين كنگره ملي شعر عفاف و حجاب مستور با دريافت 1500 اثر از 500 دانشگاه و حوزه علميه در هفته جاري به كار خود پايان مي دهد.

مسعود اله ياري روز يكشنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا افزود: در اين كنگره براي نخستين بار در كشور از كتاب اشعار برگزيده با محوريت عفاف و حجاب رونمايي مي شود؛ اين اشعار از قالب هاي مختلف شعري برخوردار هستند.
وي اضافه كرد: نخستين كنگره ملي شعر عفاف و حجاب مستور كه به همت كارگروه ساماندهي مد و لباس و با مشاركت بنياد ملي مد و لباس اسلامي-ايراني، مؤسسه توسعه هنرهاي معاصر، بنياد رودكي و مؤسسه فرهنگسازان مشعر برگزار شده، در آبان ماه سال جاري فراخوان خود را منتشر كرد و 16 ديماه با معرفي برگزيدگان به كار خود پايان مي دهد.
مدير روابط عمومي كارگروه ساماندهي مد و لباس وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي همچنين اعلام كرد كه آيين اختتاميه اين رويداد هنري در آستانه سالروز صدور فرمان استعماري كشف حجاب توسط رضاخان، از ساعت 17:30 در موزه هنرهاي معاصر به نشاني خيابان كارگر شمالي، جنب پارك لاله با حضور شخصيت هاي فرهنگي، هنري، كشوري و لشكري، صاحبنظران و پيشكسوتان شعر و ادبيات و اصحاب رسانه برگزار مي شود.
فراهنگ**9362**1027
۰ نفر

سرخط اخبار فرهنگ