۱۳ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۵۷
کد خبر: 81904540
T T
۰ نفر

مهلت ثبت نام ارشد و دكتری آزاد تا 16دی

۱۳ دی ۱۳۹۴، ۱۰:۵۷
کد خبر: 81904540
مهلت ثبت نام ارشد و دكتری  آزاد تا 16دی

تهران-ایرنا- رییس مركز سنجش و پذیرش دانشگاه آزاد اسلامی از تمدید مهلت ثبت نام با آزمون و بدون آزمون دكتری تخصصی و كارشناسی ارشد این دانشگاه تا 16 دی ماه خبر داد.

به گزارش روز یكشنبه گروه فرهنگی ایرنا، بهروز دانشنیان اظهار داشت: به منظور فراهم آوردن تسهیلات لازم برای آن دسته از داوطلبانی كه علاقه مند به ثبت نام حضور در آزمون ورودی دوره های دكتری تخصصی و كارشناسی ارشد ناپیوسته سال 95 هستند؛ اما تاكنون برای این امر اقدام نكرده اند؛ مهلت ثبت نام تا ساعت 24 روز چهارشنبه 16 دی ماه تمدید شد.
وی با بیان اینكه به دلیل استقبال بسیار خوب و تقاضای زیاد داوطلبان مهلت ثبت نام تمدید شد، افزود: بر همین اساس به تمامی داوطلبان یادشده اكیدا توصیه می شود كه در مهلت تمدید شده با مراجعه به سایت مركز آزمون به نشانی www.azmoon.org و پس از مطالعه دفترچه راهنمای ثبت نام و فراهم كردن مدارك و اطلاعات مورد نیاز نسبت به تكمیل تقاضانامه اینترنتی ثبت نام برای شركت در این آزمون ها اقدام كنند.
به گزارش روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، وی با اشاره به توزیع كارت آزمون دكتری تخصصی از ششم تا هشتم بهمن ماه، گفت: آزمون دكتری تخصصی 9 بهمن ماه سال جاری و آزمون كارشناسی ارشد 6، 7 و 8 خرداد ماه سال 95 برگزار می شود.
فراهنگ**9338**1027
۰ نفر