۱۲ دی ۱۳۹۴، ۱۷:۱۹
کد خبر: 81903728
T T
۰ نفر

وزیر ارشاد شهادت شیخ نمر را تسلیت گفت

۱۲ دی ۱۳۹۴، ۱۷:۱۹
کد خبر: 81903728
وزیر ارشاد شهادت شیخ نمر را تسلیت گفت

تهرا- ایرنا- وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهادت عالم بزرگوار جهان اسلام، شیخ نمر باقر النمر را تسلیت گفت.

به گزارش روز شنبه گروه فرهنگی ایرنا و بر اساس گزارش مركز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی متن كامل پیام تسلیت علی جنتی آمده است: شهادت عالم بزرگوار جهان اسلام، شیخ نمر باقر النمر به دست دولت عربستان، گواه آشكار كژرفتاریهای فاجعه بار در سرزمینی است كه روزگاری مهبط وحی و كانون نشر دین و آئین پیامبر رحمت حضرت محمد مصطفی (ص) الهی بوده است.
شهادت هولناك این مصلح بیدارگر و منادی راه حق كه آرمانی جز گسترش اسلام ناب محمدی و نشر فضایل الهی نداشت، حاكمان عربستان را در برابر افكار عمومی جهان، به پاسخ وا داشته ، عقوبتی سهمگین و عبرت آموز برای ایشان در پی خواهد داشت.
این جانب ضمن ضمن ابراز تاسف و تألم شدید از شهادت این عالم ربانی، همدردی با همه مسلمانان و آزادگان جهان و اعلام انزجار از این اقدام ضد بشری، برای آن شهید پاكباز علو درجات را از درگاه حق تعالی مسألت می نمایم.
شیخ'نمر باقر النمر' ‌روحانی شیعی برجسته عربستانی، در سال 1379 هجری قمری مصادف با 1968 میلادی، در شهر 'العوامیه' در استان القطیف در شرق عربستان در خانواده‌‌ای اهل علم و دین به دنیا آمد كه از آن علمایی چون 'آیت‌الله شیخ محمد بن ناصر آل نمر' (قدس سره) و خطبای حسینی چون جدش حاج 'علی بن ناصر آل نمر' سر بر آورده بودند.
فراهنگ**9246** 1568
۰ نفر