۲ دی ۱۳۹۴، ۱۸:۰۳
کد خبر: 81891603
T T
۰ نفر
مانور آمادگي زمستاني راهداري در گلپايگان برگزار شد

گلپايگان، اصفهان- ايرنا- به مناسبت هفته حمل و نقل و روز راهدار مانور آمادگي نيروها، تجهيزات و ماشين آلات راهداري زمستاني اداره راه و شهرسازي گلپايگان با حضور اعضاي مديريت بحران اين شهرستان برگزار شد.

رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان گلپايگان روز چهارشنبه در حاشيه برگزاري اين مانور به خبرنگار ايرنا گفت: 13دستگاه ماشين آلات سنگين و نيمه سنگين و 25راهدار و كاركنان اين اداره در قالب سه گروه براي خدمات رساني زمستاني در محورهاي بارش زا و گردنه هاي اين شهرستان مستقر مي شوند تا راه روان و تردد ايمن را براي كاربران راه آماده كنند.
عليرضا اختري با اشاره به اينكه اداره راه و شهرسازي گلپايگان از لحاظ دارا بودن شبكه راه ها 600 كيلومتر راه همسنگ را در دست نگهداري دارد، اظهار كرد: در فصل زمستان و به هنگام بارش برف براساس دستوالعمل ابلاغي، ابتدا گردنه ها و راه هاي اصلي و شرياني شهرستان سپس راه هاي روستايي گشايش مي يابند.
رئيس اداره راه و شهرسازي شهرستان گلپايگان در ادامه با اشاره به اينكه ذخيره سازي نمك براي مناطق برف گير اين شهرستان در فصل زمستان تامين شده است، افزايش ضريب ايمني سفرهاي برون شهري را منوط به رعايت اصول مسافرت در فصل زمستان دانست و افزود: تجهيز خودرو به وسايل گرمايشي و زنجير چرخ، همراه داشتن پتو و لباس گرم و توجه به تابلوها از نكات مهم ايمني براي انجام سفرهاي برون شهري است.
حسين فراست فرماندار شهرستان گلپايگان نيز در اين مانور با قدرداني از تلاش راهداران و كاركنان اداره راه و شهرسازي اين شهرستان بمناسبت روز راهدار از آمادگي اعضاي ستاد مديريت بحران براي مقابله با هرگونه حادثه احتمالي در اين خطه بخصوص در فصل سرما خبر داد.
شهرستان گلپايگان در 180 كيلومتري شمال غرب اصفهان قرار دارد.
ت/7138/ 2093