۳۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۳:۲۲
کد خبر: 81887950
T T
۰ نفر
فرماندار ممسنی :باید برای مشاركت حداكثری در انتخابات پیش رو  تلاش كرد

شیراز - ایرنا- فرماندار شهرستان ممسنی با اشاره به انتخابات پیش روی دو مجلس خبرگان رهبری و شورای اسلامی گفت : نظر به اهمیت این دو انتخابات باید ساز و كار لازم برای مشاركت حداكثری مردم در این عرصه را فراهم كرد.

به گزارش ایرنا ،مهندس رهام پیكری دوشنبه در محل ستاد انتخابات شهرستانی داوطلبان مجلس شورای اسلامی ممسنی در گفت و گو با خبرنگاران افزود:استقبال گسترده داوطلبان نمایندگی مجلس در نخستین روزهای ثبت نام انتخابات حاكی از تحقق مشاركت حداكثری دارد.
وی با بیان اینكه فضای مطلوبی بر نام نویسی داوطلبان شهرستان حاكم است تصریح كرد: تلاش خواهیم كرد كه انتخاباتی سالم و با حضور گسترده مردمی داشته باشیم .
مهندس پیكری نام نویسی چهره های شاخص و تحصیلكرده در چند روز اخیر برای حضور در صحنه انتخابات بدون تردید پیام آور مجلسی توانمند در آینده را نوید می دهد.
به گفته پیكری تاكنون تعداد 9نفر در این شهرستان برای نامزدی انتخابات مجلس شورای اسلامی نامنویسی كرده اند.
فرماندار همچنین با اشاره به اینكه هیات اجرایی هشت نفره این شهرستان از بین 30معتمد محلی برگزیده شده پیش بینی كرد بر اساس تجربه های حضور حماسی مردم ممسنی در انتخابات های قبلی ،حضور مردمی دراین عرصه حماسی و بیش از گذشته باشد.
شهرستانهای ممسنی و رستم كه هر دو در قالب یك حوزه انتخابیه دارای یك كرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی می باشند در مجموع بر اساس سرشماری سال 90جمعیت شان بالغ بر 211هزار نفر است كه 141هزار نفر آن در ممسنی و مابقی در رستم ساكن هستند.
ممسنی به مركزیت نورآباد در 158كیلومتری غرب شیراز قرار دارد.ك/2
7366/ 5054

سرخط اخبار استان‌ها