۲۵ آذر ۱۳۹۴، ۸:۴۹
کد خبر: 81880082
T T
۰ نفر
نخستین پیروزی زنان اسكیت رول بال ایران در رقابت های جهانی

تهران - ایرنا - تیم ملی اسكیت رول بال زنان ایران در نخستین دیدار خود در رقابت های جهانی برابر نپال به میدان رفت و در این دیدار با نتیجه 5 بر صفر به پیروزی رسید .

به گزارش ایرنا از فدراسیون اسكیت، رقابت های جهانی اسكیت رول بال به میزبانی هندوستان از شب گذشته ( سه شنبه ) آغاز شده است كه تیم ملی زنان ایران در نخستین حضور خود و در اولین بازی این دوره از رقابت ها برابر نپال به میدان رفت و در پایان موفق شد با نتیجه 5 بر صفر این تیم را شكست دهد .
رقابت های جهانی اسكیت رول بال زنان جهان در دو گروه 6 تیمی دنبال می شود كه تیم ایران با تیم های كنیا، لیتوانی، بنگلادش، نپال و آرژانتین همگروه است.
تیم ملی ایران امروز و در دومین دیدار خود در این رقابت ها برابر لیتوانی به میدان می رودو در سومین دیدار خود امشب باید برابر تیم كنیا صف آرایی كند .
این تیم در چهارمین دیدار خود كه روز جمعه (27 آذرماه ) برگزار می شود رو در روی بنگلادش قرار می گیرد و در همین روز و در نوبت بعدازظهر پنجمین دیدار خود را برابر آرژانتین برگزار خواهد كرد.
تیم ملی اسكیت رول بال مردان ایران نیز در این رقابت ها حضور دارد و بر اساس قرعه كشی با تیم های فیجی، رواندا و گینه همگروه است .
براین اساس تیم مردان اسكیت رول بال ایران در نخستین دیدار خود فردا (پنجشنبه) برابر تیم ملی فیجی به میدان می رود.این تیم در دومین دیدار خود بعدازظهر فردا باید برابر تیم ملی گینه صف آرایی كند.
آخرین دیدار ایران در مرحله مقدماتی روز جمعه برگزار می شود كه در آن ملی پوشان كشورمان برابر تیم رواندا به میدان می روند.
رقابت جهانی اسكیت رول بال در بخش مردان در 8 گروه 4 تیمی برگزار می شود.
0661**1581