۲۴ آذر ۱۳۹۴، ۲۰:۴۹
کد خبر: 81879812
T T
۰ نفر
شركت های هواپیمایی باید نرخ بلیت ها را اطلاع رسانی كنند

تهران- ایرنا- سازمان هواپیمایی كشوری مدیران روابط عمومی شركت های هواپیمایی را به اطلاع رسانی درباره نرخ بلیت ها و همكاری با رسانه ها ملزم كرد.

سازمان هواپیمایی كشوری سه شنبه در نامه ای به شركت های هواپیمایی، اجرای ماده 161 قانون برنامه پنجم توسعه درباره آزادسازی نرخ بلیت و شبكه پروازهای داخلی در 170 مسیر را ضروری شمرد و تاكید كرد «روابط عمومی ها برای تنویر افكار عمومی و جلوگیری از هرگونه سوء استفاده احتمالی، نسبت به اطلاع رسانی بموقع، صحیح و شفاف اقدام كنند».
در این نامه از شركت های هواپیمایی خواسته شد فهرست نرخ های تحلیل شده و نهایی را از طریق تارنماهای رسمی خود یا دفترهای خدمات مسافرت هوایی در اختیار مشتریان قرار دهند.
بر پایه این نامه، روابط عمومی ها باید از درج نماد (لوگو) شركت و نرخ بلیت اطمینان یابند زیرا هر تخلف احتمالی به نام این شركت ها اعتبار آن مجموعه را نزد افكار عمومی خدشه دار می كند.
در این نامه از مدیران روابط عمومی ها خواسته شده است موارد تخلف را به روابط عمومی سازمان هواپیمایی كشوری اعلام كنند تا نسبت به برخورد با آنها از سوی دفتر ارزیابی و پاسخگویی به شكایت های سازمان اقدام بایسته صورت گیرد.
«علی عابدزاده» رئیس سازمان هواپیمایی كشوری نهم آذرماه با هدف اجرای برنامه پنجم توسعه، دستورالعمل آزادسازی نرخ بلیت پروازهای هوایی در مسیرهای داخلی را ابلاغ كرد.
بر این پایه، نرخ بلیت پروازهای داخلی در 170 مسیر آزاد شد و در 87 مسیر همچنان مشمول قیمتگذاری باقی ماند.
اقتصام(1)1108**1961
۰ نفر