۲۳ آذر ۱۳۹۴، ۱۵:۰۴
کد خبر: 81877433
T T
۰ نفر
همكاری ایران و ارمنستان در امور بهداشتی و درمانی گسترش می‌یابد

تهران-ایرنا- وزیر بهداشت كشورمان با همتای ارمنستانی خود با هدف گسترش همكاری در امور بهداشتی، درمان و آموزش پزشكی امروز تفاهمنامه همكاری امضا كردند.

به گزارش ایرنا از وزارت بهداشت، سیدحسن هاشمی ظهر دوشنبه در دیدار با آرمن مورادیان همتای ارمنستانی خود روابط بین ملت و كشورهای ایران و ارمنستان را دیرینه و صمیمی خواند، افزود: در دولت یازدهم، شاهد حضور معاون اول رئیس جمهوری در ایروان به منظور ارتقا سطح همكاری ها بودیم و امیدواریم با برطرف شدن تحریم ها علیه ایران، روابط دو كشور نیز گسترش یابد.
هاشمی ادامه داد: وزارت بهداشت ایران و ارمنستان عزم جدی دارند تا از توانمندی های یكدیگر در حوزه های آموزش، پژوهش، بهداشت، درمان و صنعت دارو حداكثر استفاده را كنند.
وزیربهداشت با استقبال از پیشنهاد وزیر بهداشت ارمنستان مبنی برتشكیل كارگروهی مشترك میان دو كشور، گفت: انتظار داریم این كارگروه به سرعت تشكیل شود و با حضور در تهران و ایروان بتواند زمینه های عملی امضای این تفاهمنامه را تا پایان سال جاری فراهم كند.
هاشمی ابراز امیدواری كرد تا این سفر برای هر دو كشور و ملت، مفید باشد و در پایان از وزیر بهداشت ارمنستان و هیات همراه دعوت كرد تا در فصل بهار و تابستان سال آینده در كشورمان حضور یابند.
اجتمام(1)**3063**1724
۰ نفر