۱۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۱۰
کد خبر: 81870494
T T
۰ نفر
مديركل راه و شهرسازي آذربايجان شرقي: راه ارتباطي 226 روستاي استان مسدود است

تبريز- ايرنا - مديركل راه و شهرسازي آذربايجان شرقي با اعلام اينكه در حال حاضر محورهاي اصلي و فرعي اين استان باز است ،گفت: مسير ارتباطي 226 روستا مسدود است.

توحيد اخلاقي روز سه شنبه در گفت و گو با ايرنا بيشترين تعداد روستاها را مربوط به شهرستان ميانه با 70 روستا اعلام و افزود: مراغه با 50 روستا، هشترود 40 ، چاراويماق 30 ، بستان آباد 20 ،سراب 10، ورزقان پنج و خداآفرين با يك روستا در رتبه هاي بعد از نظر مسدود بودن جاده هاي روستايي استان قرار دارند.
وي با بيان اينكه عمليات بازگشايي جاده هاي مسدود در جريان است ،گفت: روز گذشته مسير 625 روستا مسدود بود و تردد در محور بستان آباد - سراب - اردبيل و محور ميانه - سرچم - اردبيل هم بدون زنجير چرخ امكان پذير نبود.
در همين حال رئيس پليس راه آذربايجان شرقي نيز اعلام كرد: مسير آزاد راه تبريز - زنجان كه به دليل برف و كولاك بسته بود، در زمان حاضر آزاد است و عبور و مرور در آن جريان دارد.
سرهنگ جواد ناموران به ايرنا گفت: با توجه به بازگشايي مسير زنجان - تهران، تردد خودروها در مسير تبريز - زنجان نيز مجاز شده است.
وي گفت: در عين حال مسافرت در اين مسير بدون زنجير چرخ مجاز نيست و اطمينان از سالم بودن تجهيزات ايمني ضروري است.
سرهنگ ناموران با اعلام اينكه تردد در تمام محورهاي اصلي و فرعي استان جريان دارد، بر ضرورت سرعت مطمئنه و رعايت مسائل ايمني تاكيد كرد.
6132/518