۱۲ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۲
کد خبر: 81863528
T T
۰ نفر

انهدام شبكه تهيه و توزيع مواد مخدر در اروميه

۱۲ آذر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۲
کد خبر: 81863528
انهدام شبكه تهيه و توزيع مواد مخدر در اروميه

اروميه - ايرنا - رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي آذربايجان غربي گفت: ماموران اين پليس، شبكه تهيه و توزيع مواد مخدر را در اروميه متلاشي كردند.

سرهنگ كريم اكبري روز پنجشنبه در مصاحبه با خبرنگار ايرنا افزود: در پي كسب خبري مبني بر اينكه فردي با تشكيل شبكه اي در سطح اين شهرستان اقدام به تهيه و توزيع مواد مخدر مي كند، موضوع به سرعت در دستور كار پليس مبارزه با مواد مخدر اروميه قرار گرفت.
وي اضافه كرد: ماموران با انجام كارهاي اطلاعاتي و تحقيقات محسوس و نامحسوس، مخفيگاه اعضاي اين شبكه را شناسايي كردند.
وي اظهار كرد: ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر پس از كسب مجوز قضايي در يك عمليات غافلگيرانه يك دستگاه خودروي وانت نيسان متعلق به اين شبكه را بازرسي و چهار كيلوگرم مواد مخدر از نوع ترياك را در آن كشف و ضبط كردند.
رئيس پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي آذربايجان غربي افزود: در اين راستا يك نفر متهم از اعضاي شبكه دستگير و يك دستگاه خودرو نيز توقيف شد.
وي اضافه كرد: متهم پس از تشكيل پرونده مقدماتي به همراه مواد كشف شده جهت سير مراحل قانوني تحويل مقامات قضايي شد و دستگيري ديگر اعضاي باند نيز در دستور كار پليس قرار دارد.
آذربايجان غربي يكي از استان هاي در مسير ترانزيت مواد مخدر است و سالانه صدها كيلوگرم انواع مواد مخدر در اين استان كشف مي شود.
6009/2093