۱۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۸
کد خبر: 81861657
T T
۰ نفر

رسانه ها روايتگر حماسه نهم دي باشند

۱۰ آذر ۱۳۹۴، ۱۲:۰۸
کد خبر: 81861657
رسانه ها روايتگر حماسه نهم دي باشند

تهران - ايرنا - رئيس ستاد بزرگداشت نهم دي گفت: روايتگري صحيح حماسه 9 دي ضرورت امروز و كالبدشكافي صادقانه حوادث سال 88، نيازمند بصيرت و فهم عميق و وظيفه ذاتي و خطير رسانه‌هاي جريان انقلاب است.

به گزارش روز سه شنبه گروه فرهنگي ايرنا از شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي علي ‌محمد نائيني در نشست هماهنگي و سياستگذاري بزرگداشت حماسه 9 دي با اعلام اين مطلب گفت: استراتژي امروز تجديد‌نظر طلب‌ها، جريان فتنه با همراهي برخي از رسانه‌هاي خودفروخته، تطهير جريان فتنه و حتي فراموشي آن خيانت است.
وي افزود: امپرياليسم رسانه‌هاي غربي و بنگاه‌هاي دروغ‌پردازي آنان با همراهي برخي رسانه‌هاي مزدور وابسته و يا غافل سعي دارند فتنه سال 1388 را در سطح يك چالش انتخاباتي و جناحي كوچك تنزل دهند و با اين رويكرد، اشخاصي را كه در طراحي و مديريت جريان فتنه 88 نقش فعال داشتند، تبرئه كنند.
رئيس ستاد مركزي بزرگداشت حماسه 9 دي تطهير جريان فتنه را با توجه به خيانتي كه در حق ملت و كشور داشتند، غيرممكن دانست و گفت: حتي برخي از نخبگان در سال 88 عملكرد قابل قبولي نداشتند و با جريان فتنه همراهي كردند و يا در تحليل و تشخيص و اقدام به‌ موقع و انجام تكليف و عزم و اراده خود، داراي بحران و خلل شدند.
وي درباره بزرگداشت حماسه نهم دي گفت: كالبدشكافي صحيح، دقيق و روايتگري صادقانه از قيام عاشورايي نهم دي ضرورت اساسي امروز است و كالبدشكافي دقيق و روايتگري صحيح از فتنه 88 نيازمند بصيرت و فهم عميق به ‌عنوان چراغ راه و انديشه‌هاي تابناك امام(ره) و آرمان‌هاي انقلاب اسلامي به‌ عنوان نقشه راه و تبعيت از فرامين مقام معظم رهبري به‌عنوان قطب‌نماي اين مسير لازم و ضروري است.
اين استاد دانشگاه گفت: بايستي بررسي شود در سال 88 چه كساني همسو با اهداف آمريكا عمل كردند و اين تشخيص بسيار ظريفي است به ‌گونه‌اي كه بي‌جا و جهت در حق كسي ظلم نشود و كساني كه عليه نظام، امنيت و تماميت كشور اردوكشي خياباني كردند، بي‌جهت تطهير شوند.
اين استاد جنگ نرم و عمليات رواني، قيام عاشورايي و خروش حسيني ملت ايران را در نهم دي 1388، دفاع كامل از نظام اسلامي و رهبري و ارزش‌هاي اسلامي ـ انساني دانست و گفت:‌ نهم دي اوج ايمان، اقدام به لحظه و بصيرت ملت در پشتيباني از دستاوردهاي سترگ انقلاب و آرمان‌ها و اهداف انقلاب عليه فتنه‌گران و جريان فتنه بود.
وي هدف دشمن از به پا كردن فتنه را نفوذ در قلوب، اذهان، افكار و باورهاي مردم و مسئولان و تغيير رفتار و سياست‌هاي نظام مطابق با خواسته‌هاي نامشروع خود دانست و گفت: هدف غايي دشمن فروپاشي نظام اسلامي استكبارستيز و مستقل ايران از درون است.
نشست هماهنگي، برنامه‌ريزي و سياستگذاري بزرگداشت حماسه 9 دي با حضور نمايندگان دستگاه‌ها و سازمان‌هاي مربوط و اعضاي ستاد مركزي بزرگداشت حماسه نهم دي در دفتر شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي استان تهران برگزار شد.
فراهنگ**1003**1569
۰ نفر

سرخط اخبار فرهنگ