۱۰ آذر ۱۳۹۴، ۱:۰۱
کد خبر: 81861117
T T
۰ نفر
كاميابي نيا: كريم باقري الگوي من است/جايگاهم در تيم ملي راحفظ مي كنم

تهران - ايرنا - كاميابي نيا هافبك ملي پوش تيم فوتبال پرسپوليس تهران، گفت: كريم باقري الگوي ورزشي ام است و مي خواهم همچون او براي تيم بزرگ پايتخت و تيم ملي ايران مفيد واقع شوم.

به گزارش ايرنا، كمال كاميابي نيا كه در اين فصل با عملكرد خوب در پرسپوليس به تيم ملي راه پيدا كرده است با حضور در برنامه تلويزيوني 90 اظهار داشت: پستي كه من هستم(هافبك دفاعي) خيلي سخت به چشم مي آيد كه خدا را شكر امسال نمايش خوبي در پرسپوليس داشتم و به تيم ملي رسيدم.
وي در مورد الگوي خود در فوتبال عنوان كرد: كريم باقري يك الگو است كه اكنون نيز درتمرينات با بازيكنان در بازي درون تيمي شركت مي كند و انصافا از خيلي نفرات فعلي بهتر است. در بين بازيكنان خارجي نيز جنارو گتوسو هافبك سالهاي گذشته تيم ملي ايتاليا و باشگاه آث ميلان يك الگو برايم بود.
كاميابي نيا تصريح كرد: در ابتداي فوتبالم در رده سني نونهالان و نوجوانان در پست مهاجم بازي مي كردم و آقاي گل تهران و كشور شدم، اما كم كم با نظر مربيان به هافبك دفاعي منتقل شدم.
وي در مورد اينكه چرا در سال هاي اخير مرتب تيم خود را تغيير داده است، گفت: ثبات در فوتبال ما وجود ندارد كه بازيكنان مرتب تيم خود را تغيير مي دهند و اگر مدير برنامه خوب بالاي سر بازيكنان جوان باشد، اين همه تغيير به وجود نمي آيد.
وي در مورد حضورش در تيم اميد در مسابقات انتخابي المپيك 2012 لندن و حذف تيم كشورمان به دليل حضور او در ديدار با عراق در حالي كه 2 اخطاره بود، گفت: اتفاق خيلي تلخي بود و در مرحله حذفي با قرقيزستان بازي داشتيم كه در هر دو ديدار كارت زرد دريافت كردم و به سرپرست اعلام كردم كه دو اخطاره هستم. نامه اي از سوي فيفا به كميته جوانان فدراسيون ارسال و 2 اخطاره بودنم تاييد گرديد كه متاسفانه اين نامه گم شد.
اين هافبك دفاعي عنوان كرد: در مرحله بعدي به مصاف عراق رفتيم كه كادر فني تغيير كرده بود و حتي خودم فراموش كردم كه 2 اخطاره هستم و هرگز اين مساله را فراموش نخواهم كرد كه به دليل حضورم در زمين بازي 3 بر صفر به سود عراق شد و ما از مسابقات كنار رفتيم.
وي در مورد حضور در پرسپوليس و آغاز خوبي كه در جمع سرخپوشان نداشت عنوان كرد: روزهاي نخست سرخپوش شدن واقعا برايم سخت بود كه از يك تيم بدون تماشاگر مثل نفت در پرسپوليس بازي كنم. گمان مي كنم از ديدار با شهرآورد كه نمايش خوبي داشتم همه چيز تغيير كرد.
كاميابي نيا ادامه داد: در نفت نيز تلاش زيادي داشتم، اما عملكردم به چشم نمي آمد، اما خدا را شكر اكنون در تيم بزرگ پرسپوليس به حقم رسيده و به تيم ملي دعوت شدم.
وي در مورد عملكرد پرسپوليس در فصل جاري توضيح داد: جوانان بسيار خوبي داريم و پتانسيل پرسپوليس بالا است كه تلاش مي كنيم نتايج مناسبي به دست آوريم.
هافبك دفاعي تيم ملي ايران عنوان كرد: حضور كادر فني تيم ملي در بازيهاي ليگ برتر سبب شده تا بازيكنان با انگيزه بيشتري براي رسيدن به پيراهن تيم ملي تلاش كنند و تلاش خواهم كرد در تيم كشورم جايگاه مناسبي پيدا كنم.
ورزشي**3783** شبد** 1095

سرخط اخبار ورزش