۹ آذر ۱۳۹۴، ۲۰:۲۵
کد خبر: 81860976
T T
۰ نفر
مجمع خيرين ازدواج بايد جدي گرفته شود

همدان- ايرنا- نماينده ولي فقيه و امام جمعه همدان گفت: مجمع خيرين ازدواج بايد جدي گرفته شود تا به نتايج مطلوبي در اين حوزه دست پيدا كنيم.

به گزارش روابط عمومي اداره كل ورزش و جوانان، آيت الله غياث الدين طه محمدي روز دوشنبه در مجمع خيرين ازدواج استان همدان اظهار كرد: امروزه بالا رفتن سن ازدواج، افزايش طلاق و تك فرزندي از مهمترين مشكلات ازدواج به شمار مي رود و بايد همه دستگاه هاي اجرايي فريضه ازدواج را جدي بگيرند و براي تشويق جوانان به ازدواج تلاش كنند.
وي اضافه كرد: مشكلات بسياري از خانواده ها با يك مشورت حل مي شود و پيشنهاد مي دهم مجمع خيرين ازدواج در همه حوزه ها ورود پيدا كند كه مي تواند كارساز باشد.
وي در ادامه با تاكيد بر توجه جدي به اخلاق و معنويت در ازدواج افزود: اگر ازدواج آسان صورت بگيرد، باعث پايبند بودن به زندگي و شيريني آن مي شود و مهمترين اصول زندگي راه و رسم ساده زندگي كردن است كه رعايت اين نكته آسان زندگي خوبي را به دنبال دارد.
وي خاطرنشان كرد: ازدواج آسان و به هنگام بايد توسط متوليان فرهنگي استان ترويج يابد و در اين زمينه آموزش هاي لازم در زمينه همسر داري و سبك زندگي براي دختران و پسران بازگو شود.
آيت الله محمدي هم افزايي خيرين ازدواج را گامي مهم براي ترويج ازدواج آسان و به هنگام معرفي كرد و افزود: همكاري خيران در اين امر مهم موجب ترويج ازدواج در بين جوانان خواهد شد.
7520/6993

سرخط اخبار استان‌ها