۸ آذر ۱۳۹۴، ۱۸:۱۷
کد خبر: 81859120
T T
۰ نفر
ديدار دستيار كي‌روش با حميد استيلي و توني‌ اوليويرا

تهران - ايرنا - دن گاسپار دستيار كارلوس كي‌روش سرمربي تيم ملي ايران با حميد استيلي و توني اوليويرا سرمربيان تيم‌هاي فوتبال ملوان و تراكتورسازي ديدار و گفت‌وگو كرد.

به گزارش ايرنا از فدراسيون فوتبال، دن گاسپار مربي تيم ملي در ادامه حضور اعضاي كادر فني تيم ملي در تمرينات تيم هاي باشگاهي، امروز (يكشنبه) در تمرين تيم ملوان حاضر شد و ضمن گفت و گو با حميد استيلي به بررسي وضعيت بازيكنان اين تيم پرداخت.
دن گاسپار با اشاره به همكاري تيم ملي و باشگاه ها گفت: ما از سوي سرمربي تيم ملي ماموريت داريم تا با مربيان باشگاهي گفتگو كنيم و وضعيت بازيكنان را در تيم‌هاي باشگاهي شان مورد بررسي قرار دهيم.
مربي تيم ملي افزود: ملوان هميشه چه قبل و چه اكنون در تيم ملي بازيكن داشته و مي دانيم كه ليگ ارتباط مستقيمي با عملكرد تيم ملي دارد.
به دليل همزماني تمرين ملوان با تمرين تراكتورسازي در انزلي، گاسپار در محل اقامت تيم تراكتورسازي نيز حضور يافت و با توني اوليويرا درباره وضعيت بازيكنان اين تيم گفت‌وگو كرد.
تيم ملي فوتبال ايران در مرحله مقدماتي انتخابي جام جهاني 2018 روسيه، در گروه D قرار دارد. شاگردان كي روش در شش مسابقه خود، 14 امتياز كسب كرده و در صدر جدول اين گروه قرار دارند.
تيم ملي فوتبال ايران در دو ديدار باقي مانده خود، چهارم و نهم فروردين ماه سال 95 به ترتيب در تهران به مصاف هند و عمان مي رود.
در صورت صعود تيم ملي فوتبال ايران از اين دور و راهيابي به دور پاياني مرحله انتخابي جام جهاني 2018 روسيه، ايران به طور خودكار سهميه حضور در مرحله پاياني مسابقات جام ملت هاي 2019 آسيا را هم كه قرار است به ميزباني امارات برگزار شود، كسب مي كند.
ورزشي(1)**9140**1379