۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۹:۲۷
کد خبر: 81857699
T T
۰ نفر
سرمربي تيم گسترش فولاد تبريز: شكست دادن سپاهان دور از دسترس نيست

تبريز- ايرنا - سرمربي تيم گسترش فولاد تبريز گفت: اگر بازيكنانم در حالت ايده آل باشند و به گفته‌هايم عمل كنند، شكست دادن سپاهان دور از دسترس نيست.

به گزارش ايرنا ، فراز كمالوند روز شنبه در نشست خبري پيش از بازي با سپاهان اظهار داشت: سپاهان پس از جام حذفي تمام تمركزش را روي ليگ گذاشته تا قهرماني را به خود اختصاص دهد ولي ما هم تيم دست‌ و پابسته‌اي نيستيم و نقاط ضعف و قوت آن‌ها را به‌خوبي آناليز كرديم.
وي با اعلام اينكه براي نخستين بار نه بازيكن مصدوم و نه بازيكن محروم داريم و تمامي بازيكنانمان را در اختيار داريم ، افزود: در هر صورت سرمربي سپاهان چون يك مربي كروات است تفكرات آن‌ها را مي‌شناسم و فردا مي‌خواهيم با يك بازي هجومي سپاهان را غافل‌گير كنيم.
كمالوند گفت: معتقدم يك مربي درطول يك هفته و10 روز نمي‌تواند از لحاظ فني تأثيرگذار باشد و بيشتر از لحاظ روحي تأثيرگذار خواهد بود.
سرمربي تيم گسترش فولاد تبريز در پاسخ به سئوالي درباره پيشنهادهايي كه براي شجاعيان شده است ، گفت: كدام پيشنهاد؟ داريوش شجاعيان هفته‌هاي اول كجا و الآن كجا؟
وي افزود: در مورد داريوش شجاعيان هيچ تيمي با ما وارد مذاكره نكرده و اگر هم اين روند را ادامه دهد از هفته‌هاي بعدي نيمكت نشين مي‌شود.
كمالوند با بيان اينكه من تذكر لازم را به او دادم و روز قبل از بازي گفتني‌ها را به اوگفتم، افزود: نمي‌شود كه بازيكني را از ليگ دو بياوريم و چند بازي خوب انجام دهد و بعد به خاطر رسانه‌اي شدنش افت كند.
وي با تاكيد بر اينكه فردا آخرين فرصت او است، اظهاركرد: برخي روزنامه‌ها از پيشنهادات استقلال و پرسپوليس صحبت مي‌كنند و او را در سراشيبي قرار مي‌دهند كه اگر اين‌گونه پيش برود از دست مي‌رود.
كمالوند در خصوص دقيقي هم گفت: اين بازيكن يك مشكل دانشگاهي داشت كه مرخصي گرفت و اين مشكل را حل كرد و برگشت.
سرمربي تيم گسترش فولاد تبريز درباره وضعيت دو بازيكن اين تيم كه در تراكتورسازي حضور دارند، گفت: يك‌بار براي هميشه در مورد سامان نريمان جهان و سعيد آقايي مي‌گويم و اين بازيكنان تا نيم‌فصل در اختيار تراكتورسازي هستند و اگر قراردادشان را با ما تمديد كنند نيم‌ فصل دوم در تراكتورسازي مي‌مانند در غير اين صورت بايد به تيم برگردند.
وي با اشاره به اينكه نريمان جهان با گسترش فولاد يك سال قرارداد دارد، ادامه داد: ما به او پيشنهاد داديم نيم‌فصل را تا آخر با تراكتور ادامه داده و سال بعدي به گسترش فولاد برگردد و يك‌فصل را بازي كند.
سرمربي تيم گسترش فولاد تبريزگفت: ما از باشگاه تراكتورسازي پولي نخواستيم و نيم‌فصل دوم را هم نريمان جهان و آقايي را بدون بحث مالي به باشگاه تراكتورسازي واگذار مي‌كنيم به ‌شرط اينكه قراردادشان را براي فصل بعدي تمديد كنند.
كمالوند خاطرنشان كرد: دراين وضعيت اقتصادي باشگاه‌ها، هر تيمي براي صدور رضايت‌نامه پول مي‌خواهد ولي مالك باشگاه گسترش فولاد مبلغي نخواسته است.
وي اظهاركرد: سپاهان تيم خوبي است و سال گذشته به مقام قهرماني دست‌يافته و ما تمام تلاشمان را مي‌كنيم تا قبل از هر چيزي يك بازي تماشاگرپسند ارائه دهيم و سه امتياز را هم به خود اختصاص دهيم.
كمالوند با اشاره به اينكه خوشبختانه اين ديدار با ديدار تراكتورسازي همزمان نيست ، از همه فوتبال دوستان آذربايجان خواست فردا به ورزشگاه بيايند.
سرمربي تيم سپاهان اصفهان با اشاره به اينكه اين سومين بازي ما در 9 روز است، افزود: ما دو بازي خيلي سخت را پشت سر گذاشتيم و دشواري زيادي تحمل كرديم.
ايگور استيماچ با اعلام اينكه دراين بازي نمي‌توانيم روي ميلاد سرلك و علي كريمي حساب باز كنيم ، افزود: آسيب‌ديدگي برخي بازيكنان ديگر اجازه نمي‌دهد به‌ صورت يك تيم كامل مقابل گسترش فولاد كار كنيم.
وي با بيان اينكه، سپاهان اصفهان بازيكنان فوق‌العاده ديگري دارد ، گفت: از بازيكنانم انتظار دارم كه كارهاي مشابهي را كه در برابر ذوب‌آهن انجام دادند تكرار كنند و فوتبال خوبي انجام دهند .
استيماچ اظهاركرد: اولين هدفم اين است كه بازي فوتبال را سريع‌تر و بهتر انجام دهيم و باعث شويم هواداران سپاهان استقبال كنند و خوشحال شوند.
وي با اشاره به اينكه نتيجه برخي مواقع مثبت و برخي مواقع منفي است، گفت: براي من به‌عنوان يك مربي مهم‌ترين عامل اين است كه بازيكنانم از دستوراتم پيروي كنند و وقتي بازي تمام مي‌شود و به رختكن مي‌آيند چيزي نداشته باشند كه انجام نداده باشند.
سرمربي تيم سپاهان گفت: من در رابطه با تاريخچه سپاهان و تمامي بازيكناني كه پيشتر در اين تيم بازي كردند به حد كافي مطالعه كردم و به ‌عنوان يك مربي متأسفم كه كريمي همراه ما نيست.
استيماچ گفت: من دركارم جدي هستم چون باشگاهم انتظار دارد بهترين كار را انجام دهم پس با توجه به اين موضوع بازي‌هاي زيادي از حريفانمان ديدم و اين به من در كار كردن با تيمم كمك مي‌كند تا تلاش كنيم و راهي پيدا كنيم تا نتيجه بهتري كسب كنيم.
وي با اشاره به اينكه گسترش فولاد در پنج بازي اخير خود نباخته است، گفت: اين به ما نشان مي‌دهد كه تيم خيلي خوبي است، بازيكنان تهاجمي خيلي خوبي دارد.
وي افزود: ما سپاهان هستيم و بايد هر بازي را براي برنده شدن شروع كنيم و اين به ما اين اجازه را نمي‌دهد كه مقابل تيم‌هاي حريف مغرور باشيم و يا آن‌ها را دست‌كم بگيريم.
سرمربي تيم سپاهان اصفهان در رابطه با اينكه فوتبال زيبا را دوست دارد يا نتيجه مناسب را ؟ ، گفت: من هر دو را دوست دارم چون بازي خوب بدون نتيجه‌گيري راضي‌كننده نيست.
استيماچ با بين اينكه ما پنج امتياز از تيم رده اولي عقب هستيم، گفت: ما زماني نداريم كه ناراحت باشيم و نمي‌توانيم روزها را با گريه كردن از دست بدهيم.
در پايان هفته دوازدهم ليگ برتر فوتبال كشور تيم گسترش فولاد تبريز با 17 امتياز در رده هشتم جدول قرار داشته و سپاهان اصفهان با 20 امتياز تيم چهارم جدول است.
فردا ساعت 15 درهفته سيزدهم ليگ برتر فوتبال كشور، تيم گسترش فولاد تبريز ميزبان تيم سپاهان اصفهان است.
3071/ 1495/1772
۰ نفر