۷ آذر ۱۳۹۴، ۱۳:۱۱
کد خبر: 81856992
T T
۰ نفر
اشتراك نيم بها كمك بزرگي به مطبوعات مي كند

خرم آباد - ايرنا - مدير عامل تعاوني مطبوعات كشور گفت: طرح اشتراك نيم بهاي مطبوعات كمك بزرگي به نشريات كشور مي كند.

علي اكبر بهبهاني روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ايرنا در خرم آباد افزود: طرح اشتراك نيم بها با هماهنگي تعاوني مطبوعات كشور و معاونت مطبوعاتي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي در استان هاي كشور در حال اجرا است.
وي تصريح كرد: همه نشريات محلي و سراسري مي توانند با شركت در اين طرح علاوه بر فروش نشريه خود و كسب درآمد از توزيع رايگان اين نشريات توسط تعاوني مطبوعات بهره مند شوند.
مدير عامل تعاوني مطبوعات كشور اضافه كرد: بيشتر استان هاي كشور از اجراي اين طرح استقبال كرده اند و نشريات سراسري و محلي استان ها نيز در نوبت اجراي اين طرح قرار گرفته اند.
وي با اشاره به مزاياي اين طرح اظهار كرد: با اجرايي شدن طرح فروش نيم بهاي مطبوعات در كشور، علاوه بر بالا رفتن فرهنگ مطالعه مي توان كمك شاياني به اقتصاد مطبوعات و نشريات در سراسر كشور كرد.
بهبهاني افزود: نشريات محلي در استان ها مي توانند با ورود به سامانه يا سايت تعاوني مطبوعات كشور و نام نويسي مراحل اوليه و حضور در تقسيم بندي نشريات از مزاياي اين طرح بهره مند شوند.
مدير عامل تعاوني مطبوعات كشور گفت: اين تعاوني آمادگي نام نويسي همه مطبوعات كشور و ارايه خدمات و تسهيلات خودرويي، مسكن مهر و ديگر خدمات را دارد و نشريات محلي مي توانند از مزايا و خدمات اين تعاوني استفاده كنند.
2077/7266/6060
۰ نفر