۵ آذر ۱۳۹۴، ۱۳:۴۹
کد خبر: 81855022
T T
۰ نفر
همايش شكوه و ايستادگي در رامسر برگزار شد

نوشهر-ايرنا- همايش شكوه و ايستادگي روز پنجشنبه همزمان با سالروز تاسيس بسيج مستضعفين در رامسر برگزار شد.

به گزارش خبرنگار ايرنا ، فرمانده سپاه رامسر در اين همايش گفت : امروز دشمن درصدد است تا با شيوه هاي نوين بويژه جنگ نرم نظام اسلامي را از حركت در مسير تعالي و پيشرفت باز دارد اما بسيج با اقتدار از ايجاد هرگونه خلل در اين مسير عزتمندانه جلوگيري مي كند.
سرهنگ محمد جعفري افزود : دشمن سال ها از اين كه نتوانست از راه جنگ سخت به انقلاب و نظام اسلامي ضربه بزند سعي دارد از طريق جنگ نرم وارد ميدان شود.
وي ادامه داد : در زمان حاضر بسيج تحت هيچ شرايطي اجازه نمي دهد تا از سوي دشمن كوچك ترين خدشه اي به نظام اسلامي وارد شود و حركت عزتمندانه نظام اسلامي بيش از گذشته مسير تعاليش ادامه خواهد يافت .
فرمانده سپاه رامسر از بسيج به عنوان شجره طيبه و يادگار ماندگار امام راحل (ره) ياد كرد و گفت كه بسيج در تمامي آزمون هاي سخت ، مدافع انقلاب اسلامي ، رهبري فرزانه و ميدان دار عرصه هاي جنگ سخت و نرم بوده است.
وي افزود : امروز نيز مقام معظم رهبري موضوع نفوذ دشمن را مطرح كرده و بسيج هم همسو با تحقق رهنمودهاي رهبري فرزانه در تمامي عرصه ها هميشه بيدار است ، هرچند دشمن درصدد است تا با نفوذ فرهنگي استوانه هاي نظام اسلامي را سست كند.
امام جمعه رامسر نيز گفت : امروز نظام اسلامي به بركت برخورداري از رهبري عالمانه و پشتيباني از مردم ولايت مدار ايران اسلامي و بسيجيان قدرت مثال زدني در كشورهاي منطقه دارد.
حجت الاسلام سيد جليل مرتضوي برگزاري اجلاس سران كشورهاي صادركننده گاز در تهران را نشان از ادب و تواضع آن ها در مقابل رهبري فرزانه و نمايشي از اقتدار ايران اسلامي دانست.
وي با بيان اين كه در صورت محروميت از نعمت رهبري در نظام اسلامي شاهد رخنه كردن دشمنان و دولت هاي تروريست همانند كشورهاي همسايه بوديم ، افزود : امروز وضعيت به گونه اي است كه حاميان تروريست و گروه هاي تكفيري در منجلاب گرفتار شده اند و ايران اسلامي تعيين كننده قدرت هاي منطقه و بسيج نيز ازانقلاب مقتدرانه پشتيباني خواهد كرد.
7515/1602/1654

سرخط اخبار استان‌ها