كسي درفدراسيون پيگير اعتراض هاي مربيان به ناداوري ها نيست

ساري - ايرنا - سرمربي تيم كاله مازندران با بيان اينكه واقعا ديگر از صحبتهاي تكراري راجع به نحوه قضاوت داوري ها به خبرنگاران خسته شدم گفت: نمي دانم در فدراسيون واليبال كسي هم هست كه پيگير مطالبات و خواسته هاي به حق مربيان زحمتكش در خصوص ناداوري ها در ليگ برتر باشد!

بهروز عطايي چهارشنبه شب و پس از شكست خانگي سه بر يك تيمش كاله مازندران در برابر شهرداري اروميه در آمل به خبرنگار ايرنا افزود: خسته شدم از بس كه راجع به داوري حرف زدم و نتيجه اي نگرفتيم.
وي اضافه كرد: محروميت دو جلسه اي تماشاگران آملي از حضور در سالن هم بخشي از بي عدالتي كميته انضباطي فدراسيون واليبال در قبال باشگاه كاله و مردم مازندران بوده است.
سرمربي كاله مازندران درادامه با بيان اينكه از قبل هم پيش بيني يك بازي كاملا سخت را برابر شهرداري اروميه را مي كرديم و با توجه به بضاعتمان و محروم بودن تماشاچيان برابر حريف قدرتمندي قرار گرفتيم.
عطايي اضافه كرد: اتفاقات داوري در جريان اين بازي حساس در تضعيف روحيه بازيكنان جوان و كم تجربه تيم كاله و شكست برابر شهرداري كاملا تاثيرگذار بود.
وي افزود: هرچند نبايد از اين موضوع غافل شد كه تيم شهرداري اروميه بسيار قدرتمند ظاهر شد و عملكرد خوبي در اين بازي داشت.
سرمربي كاله مازندران اضافه كرد: در مجموع در خصوص اين بازي تيم كاله تا گيم سوم بازي، نمايش خوبي داشت اما اتفاقاتي كه در اواخر گيم سوم رخ داد باعث شد تا كاله دراين گيم و كل گيم چهارم ازلحاظ روحي ضعيف ظاهر شود و نتيجه را در روزي كه حريف در زمين از ما قوي تر نبود، شكست خورديم.
تيم كاله مازندران چهارشنبه شب در چارچوب هفته هشتم مسابقات ليگ برتر واليبال باشگاه هاي كشور در آمل با نتيجه 3بريك به تيم صدرنشين شهرداري اروميه باخت.ك/3
7327/6097

سرخط اخبار استان‌ها