فرماندار اسلام آبادغرب: كاركنان ادارات در ساعات اداري حق تبليغات انتخاباتي را ندارند

كرمانشاه - ايرنا - فرماندار اسلام آبادغرب گفت: به همكاران خود در فرمانداري و دستگاههاي اجرايي شهرستان اعلام كرده ام كه در ساعات اداري و زمان خدمت به مردم، اجازه انجام كار انتخاباتي و جانبداري از كانديداها را نخواهند داشت.

به گزارش خبرنگار ايرنا افشين كريمي روز دوشنبه در جلسه مشترك ستاد انتخابات شهرستانهاي اسلام آباد غرب و دالاهو كه در فرمانداري اسلام آبادغرب برگزار شد اظهار كرد: هيچ يك از مسئولان كميته هاي انتخابات اجازه حضور در جلسات و برنامه هاي تبليغاتي كانديداها را بدون ماموريت نخواهند داشت.
وي افزود: بايد زمينه حضور حداكثري مردم و اجراي دقيق قانون در انتخابات پيش رو فراهم شود.
وي اظهار كرد: نيازمنديهاي لازم براي برگزاري انتخاباتي سالم و با حضور حداكثري مردم در شهرستان در حال آماده سازي است.
كريمي برگزاري انتخابات را وظيفه ذاتي وزارت كشور و زيرمجموعه اين وزارتخانه عنوان كرد و افزود: با بهره گيري از تجربيات مسئولان برگزاري انتخابات و نيزهم انديشي هاي انجام شده، براي برگزاري انتخابات آينده نگراني وجود ندارد.
فرماندار اسلام آبادغرب تصريح كرد: همه دستگاههاي دولتي در شهرستان مكلفند با ستاد انتخابات شهرستان همكاري كنند.
وي با اشاره به شور و اشتياق مردم اين شهرستان در برگزاري انتخابات هاي گذشته گفت: اسلام آباد غرب به دليل وجود طوايف و قبايل موجود در اين منطقه به يكي از شهرهاي مهم سياسي در كشور تبديل شده است.
وي حضور مردم در انتخابات گذشته را بي نظير دانست و ادامه داد: سيستم اجرايي انتخابات اين حوزه انتخابيه با برگزاري انتخاباتي پرشور، برگ زرين ديگري بر افتخارات نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران مي افزايد.
كريمي همكاري فرمانداري دالاهو به عنوان حوزه فرعي انتخابات اين حوزه انتخابيه را موثرعنوان كرد و افزود: ارتباط اين دو فرمانداري در انتخابات آتي تنگ تر خواهد شد.
لطف الله شهبازي فرماندار دالاهو نيز از آمادگي لازم براي برگزاري انتخابات آتي خبر داد و گفت: زيرساختهاي لازم براي اين مهم در اين شهرستان فراهم شده است.
اسلام آباد غرب و دالاهو داراي يكي كرسي نمايندگي در مجلس شوراي اسلامي هستند.
7460/8066

سرخط اخبار استان‌ها