۱ آذر ۱۳۹۴، ۹:۱۶
کد خبر: 81848299
T T
۰ نفر
آيين وداع با شهيد مدافع حرم در دزفول برگزار شد

دزفول - ايرنا - آيين وداع با شهيد مدافع حرم اميرعلي هيودي شنبه شب با حضور اقشار مختلف مردم شهيد پرور دزفول در مسجد غدير اين شهر برگزار شد.

به گزارش ايرنا در اين آيين باشكوه كه با حضور خانواده معظم شهدا و نيز فرماندهان نظامي و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس برگزار شد فرمانده گروه توپخانه ۶۴ الحديد در سخناني با تجليل از ايستادگي و مقاومت مردم دزفول در هشت سال دفاع مقدس گفت:مردم دزفول همانگونه كه در هشت سال دفاع مقدس در مقابل دشمن ايستادند اينك نيز فرزندان شهر مقاوم دزفول به عنوان مدافع حرم پيشتاز مي باشند.
سردار علي‌اكبر يوسفي در ادامه به تشريح راهبرد آمريكا در 20 سال اخير پرداخت و افزود:
آمريكا پس از حادثه 11 سپتامبر به بهانه هاي مختلف توطئه هاي مختلفي را اجرا كرد تا با هدف ايجاد تفرقه در جهان اسلام نفوذ كند.
وي گروه تروريستي طالبان را دست پرورده آمريكا دانست و گفت:آمريكا به بهانه سركوب طالبان وارد افغانستان شد و پس از آن به بهانه خنثي كردن سلاح هاي كشتار جمعي راهي عراق شد و اينها بهانه اي از سوي آمريكا براي توطئه و نفوذ در جهان اسلام بود.
فرمانده گروه توپخانه 64 الحديد همچنين از گروهك تروريستي داعش به عنوان بزرگترين و ثروتمندترين گروه تروريستي دنيا كه مردم بي گناه را كشتار مي كند نام برد و گفت:
آمريكا براي مقابله با موج بيداري اسلامي و شكست جبهه مقاومت داعش را خلق و حمايت كرد.
وي در خاتمه با بيان اينكه شهداي مدافع حرم از جمله شهيد اميرعلي هيودي عاشقانه و مشتاقانه براي دفاع از حرم اهل بيت(ع) وارد عمل شدند گفت:شهيد امير علي هيودي براي دفاع از حرم اهل بيت (ع) بسيار مشتاق بود.
پيكر مطهر اين شهيد مدافع حرم روز شنبه بر دوش مردم شهيد پرور دزفول به اين شهر منتقل شد.
از اين شهيد والا مقام دختري چهار ساله به يادگار مانده است.
6068