۲۸ آبان ۱۳۹۴، ۲۰:۳۱
کد خبر: 81845800
T T
۰ نفر
هلال احمر به زایران اربعین در مرز و داخل عراق خدمات می دهد

تبریز-ایرنا - رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر گفت: جمعیت هلال احمر امسال با برپایی قرارگاه هایی در مهران ، چذابه و شلمچه به زائران اربعین حسینی خدمات ارائه می دهد.

به گزارش روابط عمومی هلال احمرآذربایجان شرقی، ناصر چرخ ساز روز پنجشنبه در بازدید از پایگاه امداد و نجات كوهستان عون بن علی شهر تبریز اظهار كرد: جمعیت هلال احمر در بحث اسكان اضطراری زائران و امداد و نجات چه در داخل كشور و چه در كشور عراق برای زائران اربعین ارائه خدمات خواهد كرد.
وی افزود: در امر بهداشت و درمان هم در نجف و هم در كربلا در خدمت زائران اربعین خواهیم بود.
چرخ ساز با اعلام اینكه در حال حاضر در سطح كشور 470 پایگاه امداد و نجات فعال است، گفت: بر اساس طرح آمایش سرزمینی و بر اساس حادثه خیزی و زلزله خیزی مناطق مختلف و نیازسنجی لازم از طریق مدیران استانها این پایگاهها افزیش خواهد یافت.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به اقدامات هلال احمر در مناطق كم برخوردار ، گفت: جمعیت هلال احمر با ایجاد خانه های هلال در روستاها اقدام به ارائه خدمات امدادی كرده و با این روش مردم این مناطق آموزش های لازم را خواهند دید تا در زمان وقوع حوادث وارد عمل شده و از افزایش تلفات جلوگیری كنند.
عزیز نوری مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان آذربایجان شرقی هم گفت: در حال حاضر در استان 26 پایگاه امدادی وجود دارد و در نظر است تا این تعداد در آینده به 35 پایگاه افزایش یابد.
3071/ 1495/6016
۰ نفر