۲۵ آبان ۱۳۹۴، ۴:۴۰
کد خبر: 81840074
T T
۰ نفر
نگاه رسالت به واكنش دبيركل حزب موتلفه به حوادث پاريس

تهران - ايرنا - روزنامه رسالت روز دوشنبه عناوين نخست خود را به 2خبر با عنوان« نگاه رسالت به واكنش محمد نبي حبيبي دبيركل حزب موتلفه به حوادث پاريس »و «بحران پاريس نشست آنتاليا را تحت الشعاع قرار داد » اختصاص داد.

به گزارش ايرنا، رسالت در بخشي از خبر اول خود آورده است : محمدنبي حبيبي در پايان نشست دبيران حزب موتلفه در واكنش به حوادث فرانسه گفت كه غرب باد كاشته است كه طوفان درو مي‌كند و حوادث پاريس گوشه‌اي از آثار اين طوفان است.
وي افزود: تروريسم محصول كاركرد سرويس‌هاي امنيتي اروپا و آمريكاست. آنها تروريسم را به جان بيداري اسلامي انداختند تا اين حركت را منحرف كنند. در عراق، سوريه، لبنان، يمن و بحرين قتل عام راه انداختند، بي‌آنكه محاسبه كنند آثار اين حركت، نهايتاً در كشورهاي حامي تروريسم خود را نشان خواهد داد.
رسالت عكس نخست خود را به سيد حسن نصرالله اختصاص داد و در حاشيه آن آمده كه بدنبال جبهه هاي جديد عليه داعش هستيم .
رسالت در بخشي از خبر دوم «برگزاري نشست گروه 20 در سايه بحران هاي اقتصادي و امنيتي» آورده است: نشست گروه بيست از ديروز در آنتاليا برگزار شده و امروز نيز ادامه خواهد داشت.
با اين حال كمتر رسانه اي اين ساعات و روزها بر روي برگزاري اين نشست ظاهرا مهم متمركز شده است! عدم تمركز بر روي اين نشست بيشتر به علت وقوع حوادث تروريستي در پاريس و از سوي ديگر، تكراري و صوري بودن نشستهايي از اين دست محسوب مي شود. در حالي كه بحرانهاي اقتصادي و امنيتي در غرب هر دو به نقطه اوج خود رسيده است، سران كشورهاي گروه 20 در وضعيتي نامتعادل به كشور تركيه رفته اند تا دور يكديگر جمع شده و با عكسي يادگاري نشست را ترك نمايند.
« مقيمي / حزب اتحاد ملي پروانه فعاليت ندارد ،رييس مجلس / دولت با سرعت عمل به سيل زندگان رسيدگي كند ، وزير علوم / بخشنامه كرديم دانشگاه ها اردوهاي مختلط برگزار نكنند،رييس رژيم صهيونيستي / روياي اسراييل بزرگ را فراموش كنيد » از اخبار مهم اين روزنامه است .
شبد* 1528 * 1095
۰ نفر