۲۲ آبان ۱۳۹۴، ۱۵:۳۸
کد خبر: 81836800
T T
۰ نفر

وزير بهداشت از بيمارستان كهنوج ديدن كرد

۲۲ آبان ۱۳۹۴، ۱۵:۳۸
کد خبر: 81836800
وزير بهداشت از بيمارستان كهنوج ديدن كرد

جيرفت - ايرنا - وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي از بيمارستان 120 تختخوابي شهرستان كهنوج ديدن كرد.

به گزارش ايرنا سيد حسن قاضي زاده هاشمي در ادامه سفر يك روزه به جنوب كرمان فعاليت بخش هاي مختلف بيمارستان كهنوج را مورد بررسي و ارزيابي قرار داد.
رئيس دانشگاه علوم پزشكي جيرفت در حاشيه اين بازديد به خبرنگار ايرنا گفت: بيمارستان كهنوج 120 تخت فعال دارد اما اين شهرستان نيازمند 220 تخت بيمارستاني است.
محمدرضا محمدي ساردو افزود: لازم است وزارت بهداشت براي توسعه فضاي بيمارستاني در شهرستان كهنوج برنامه ريزي كند.
وي گفت: با توجه به پشتيباني شهرستان كهنوج از پنج شهرستان جنوب استان و قرار گرفتن در مسير ترانزيتي جيرفت - بندرعباس و وقوع تصادفات، حضور جراح مغز و اعصاب و استقرار دستگاه ام. آر. آي در اين بيمارستان ضروري است.
فرماندار كهنوج هم گفت: اين شهرستان با توجه به پشتيباني از پنج شهرستان جنوبي به بيمارستان جديد نياز دارد.
سيد محسن صمداني افزود: مركز آموزش عالي براي شهرستان كهنوج مصوب شده است و تا يك ماه آينده راه اندازي مي شود لذا وزارت بهداشت براي تامين زيرساخت هاي اين مركز اقدام كند.
فرماندار رودبار جنوب هم گفت: بيمارستان اين شهرستان با 95 درصد پيشرفت فيزيكي براي تكميل به اعتبار نياز دارد.
عطاء الله ناوكي افزود: بيش از يك ميليارد و 200 ميليون ريال به پيمانكار پروژه بدهكار هستيم و براي تكميل آن 18 ميليارد ريال ديگر نياز است.
وي با اشاره به خدمات رساني 10 مركز بهداشتي و درماني و 51 خانه بهداشت در شهرستان رودبار جنوب، يكي از مشكلات اين شهرستان را كمبود نيروي انساني در اين بخش عنوان كرد.
وزير بهداشت، درمان و آموزش پزشكي در ادامه اين سفر از روند برگزاري بزرگترين مانور عملياتي و غيرنظامي مقابله با بلاياي طبيعي كشور در شهرستان جيرفت ديدن كرد.
اين مانور از روز گذشته (پنجشنبه) آغاز شد و امروز پايان مي يابد.
7438/3028