۱۹ آبان ۱۳۹۴، ۱:۵۱
کد خبر: 81832056
T T
۰ نفر

فریدون زندی : از آمدن به ایران پشیمان نیستم

۱۹ آبان ۱۳۹۴، ۱:۵۱
کد خبر: 81832056
فریدون زندی : از آمدن به ایران پشیمان نیستم

تهران- ایرنا- هافبك سابق تیم ملی فوتبال ایران، گفت: از برخورد مردم ایران بسیار خوشحال هستم واز آمدن به فوتبال كشورم اصلا ناراحت نیستم.

به گزارش ایرنا، فریدون زندی درباره خداحافظی‌اش ازدنیای فوتبال دریك برنامه تلویزیونی، گفت : خیلی روی این موضوع فكر كرده ام واین تصمیم برای من سخت بود.
زندی افزود: به هرحال هر بازیكنی باید یك روز ازفوتبال خداحافظی كند و من هم سرانجام این تصمیم را گرفتم.
هافبك سابق تیم ملی فوتبال درباره مصدومیت وحشتناكی كه گریبان او را گرفت، گفت: آن مصدومیت خیلی سخت بود، پس ازآنكه پایم را عمل كردم درادامه به من گفتند كه پایم كج جوش خورده ویك عمل دیگر هم انجام دادم وبه من گفتند كه ازفوتبال خداحافظی كنم كه من قبول نكردم .
زندی درپاسخ به این سوال كه از حضور در ایران و بازی در تیم ملی پشیمان نیست و اگر به عقب برگردد این تصمیم را می‌گیرد، گفت : پشیمان نیستم كه ایران را انتخاب كردم و اگر یك‌ بار دیگر چنین شرایطی برایم فراهم شد همین تصمیم را خواهم گرفت.من فقط یك آرزو داشتم و آن حضور مجدد در استقلال بود. با مظلومی و مهدی رحمتی در تماس بودم. در حرف هایی كه رد و بدل شد متوجه شدم آنها بدشان نمی آید به استقلال بازگردم. در نهایت هم نفهمیدم چه كسی مانع شد به استقلال بازگردم و حرف و حدیث درباره آن زیاد است.
وی افزود: سال گذشته 4 ماه با استقلال تمرین كردم و فقط به بازی نیاز داشتم. مسوولان استقلال به من چیزی نگفتند اما قصدشان این بود كه برای تست به كردان بروم؛ این حس را از حرف های آنها داشتم. از آنها خواستم بعد از قرارداد به كردان بروم كه كسی جوابم را نداد. دقیقا نمی دانم چه شد اما می خواستند بدون دریافت پول به این باشگاه برگردم.
درپاسخ به این پرسش كه ایا ازحضور درفوتبال ایران پشیمان است، گفت: وقتی به ایران آمدم خیلی از برخورد مردم خوشحال شدم. هیچ وقت از آمدنم به ایران پشیمان نیستم. البته نمی دانستم فوتبال در اینجا خیلی كثیف است. رفتارهایی شده وچیزهایی شنیدم كه به این حرف رسیده ام.
وی درباره افت دورگه ها بعد از حضور در فوتبال ایران بیان داشت: نمی دانم چرا بازیكنان بعد از حضور در ایران افت می كنند. استیل آذین بزرگترین اشتباه من بود. البته با تصمیم اشتباه هم می توانیم رشد كنیم و تجربه خوبی كسب كنیم.
وی با اشاره به برنامه هایش برای آینده خاطرنشان كرد: من می خواهم دنبال كارهای مربیگری ام باشم و البته آرزو دارم یك آكادمی خیلی فوق العاده در ایران دایر كنم. یك آكادمی مناسب و با تمام امكانات.
شبد **9118**1859