۱۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۱۲
کد خبر: 81824997
T T
۰ نفر

راهپیمایی دانش آموزان املش و صومعه سرا در 13 آبان

۱۳ آبان ۱۳۹۴، ۱۲:۱۲
کد خبر: 81824997
راهپیمایی دانش آموزان املش و صومعه سرا در 13 آبان

رشت - ایرنا - همزمان با سیزدهم آبان ماه، روز ملی مبارزه با استكبار جهانی، دانش آموزان شهرستان های املش و صومعه سرا، در راهپیمایی این روز بزرگ، حضوری چشمگیر داشتند.

به گزارش ایرنا، راهپیمایی یوم الله 13 آبان املش همزمان با سراسر كشور با شعار هیهات منا الذله و مرگ بر آمریكا دانش آموزان، دانشجویان و مردم این شهرستان برگزار شد.
رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان های املش و رودسر روز چهارشنبه در این مراسم كه در میدان شهدای املش برگزار شد، گفت: یوم الله ۱۳ آبان روز ملی مبارزه با استكبار جهانی است و این روز بزرگ و تاریخی را همه ساله باید با شكوه و در خور شأن آن برگزار كنیم.
حجت الاسلام والمسلمین رمضانعلی پاكیزه با اشاره به رشادت های دانش آموزان و دانشجویان خط امام در یوم الله ۱۳آبانماه ۵۸ افزود: باید رشادت های ایثارگرانه دانش آموزان و دانشجویان خط امام راحل(ره) در آن زمان را برای نسل امروز تبیین و معرفی كنیم.
وی ادامه داد: راهپیمایی 13آبان امسال با توجه به شریط خاص كنونی ایران و منطقه با عزت بیش از پیش در شهرستان املش و سراسر كشور برگزار شد تا دشمنان اسلام و نظام بدانند مردم این كشور بیدارند و با حضور گسترده خود از تمامیت این نظام دفاع می كنند.
وی عامل پیروزی ملت ایران در طول انقلاب اسلامی را تعامل خوب، وحدت و تبعیت از ولایت فقیه اعلام كرد و افزود: شعار مرگ برآمریكا در قاموس ملت ایران هرگز حذف نخواهد شد.
مهدی جعفری فرماندار املش هم در حاشیه راهپیمایی 13آبان به خبرنگار ایرنا بیان كرد: ما به تاسی از مقام معظم رهبری اعلام می داریم آمریكا قابل اعتماد نیست، تا نگاه مردم و قلب مردم اطمینان حاصل نكند ما آمریكا را به چشم استكبار نگاه می كنیم و به گفته امام راحل افتخار می كنیم كه این روحیه دشمن شناسی را در مردم ما بوجود آورد.
گفتنی است؛ این راهپیمایی با شعار مرگ بر آمریكا، مرگ بر اسرائیل و هیهات منا الذله از مقابل شهردای املش شروع و تا میدان شهدای این شهر ادامه یافت و در پایان قطعنامه راهپیمایی در محكومیت استكبار جهانی و آمادگی ملت ایران در دفاع از نظام اسلامی و كشور قرائت شد.
شهرستان املش در شرق گیلان واقع شده است.
***
برگزاری مراسم راهپیمایی روز 13 آبان در سه بخش شهرستان صومعه سرا
به گزارش خبرنگار ایرنا، امام جمعه شهرستان صومعه سرا روز چهارشنبه در مراسم راهپیمایی این روز اظهار كرد: ملت بیدار ما با حضور خود و با شعار مرگ بر آمریكا، نشان دادند كه برای همیشه ، با استكبار ضدیت خواهند داشت.
حجت الاسلام اسماعیل صدیقی بیان داشت: یكی از آرمان های انقلاب اسلامی، مبارزه با استكبار است و این مبارزه تا از بین بردن استكبار جهانی ادامه خواهد داشت.
وی به اهمیت راهپیمایی روز 13 آبان اشاره و خاطرنشان كرد: مردم ما بعد از پیروزی انقلاب اسلامی و جنگ تحمیلی هیچ تغییری نكرده‌اند و با تمام وجود، از منافع كشور و اسلام دفاع خواهند كرد.
مراسم راهپیمایی روز 13 آبان با حضور جمع كثیری از دانش آموزان مدارس و مسئولان در شهرستان صومعه سرا در سه بخش صومعه سرا ، تولمشهر ، گوراب زرمیخ برگزار شد.
شهرستان صومعه سرا در 25 كیلومتری غرب مركز استان گیلان واقع است.ك/2
7291/ 6158/7294

سرخط اخبار استان‌ها