۲۳ مهر ۱۳۹۴، ۱۰:۵۶
کد خبر: 81800112
T T
۰ نفر
برنامه های اقتصادی دولت كشور را از ركود خارج می كند

اصفهان - ایرنا - مدیرعامل مجتمع فولاد مباركه گفت: با توجه به برنامه های دولت ،شاهد تحول در اقتصاد و خروج كشور از ركود خواهیم بود.

به گزارش ایرنا ،بهرام سبحانی روز پنجشنبه در نخستین همایش سراسری دو روزه مدیران روابط عمومی های وزارت صنعت، معدن و تجارت در مباركه افزود: باتوجه به عزم و برنامه ریزی دولت، وجود معادن غنی، نیروی انسانی خلاق و بهبود فضای سرمایه گذاری داخلی و خارجی، ایران می تواند در شمار10 كشور برتر تولید كننده فولاد دنیا باشد.
وی با اشاره به عملكرد مثبت فولاد مباركه در زمینه صادرات، افزود: امروز موضوع كیفیت نقش بسزایی در صادرات محصولات فولادی ایفا می كند و به همین دلیل است كه می بینیم بسیاری از كشورها با توجه به مقوله كیفیت محصولات فولاد مباركه را درخواست می كنند.
سبحانی تاكید كرد: گروه فولاد مباركه اكنون تولید 50 درصد فولاد ایران را برعهده دارد و برای حفظ این سهم بازار، در برنامه میان مدت خود دست یابی به تولید 12 میلیون تن و در برنامه بلند مدت، تولید 25 میلیون تن را مد نظر قرار داده است.
سبحانی تاكید كرد: در سال 95 باید به ظرفیت تولید 10.3 میلیون تن فولاد دست یابیم و در صورتی كه در كشور از 14.7 میلیون تن فعلی به 20 تن برسیم سهم 50 درصدی این شركت را حفظ كرده‌ایم.
وی با بیان اینكه تولید و مصرف فولاد در ایران روند روبه رشدی داشته است خاطر نشان كرد: اما در سالهای اخیر مصرف و ساخت و ساز به دلیل ركود كاهش داشته است كه با بهبود فضای سرمایه‌گذاری، باردیگر از رشد فزاینده ای برخوردار خواهد شد.
مدیر عامل فولاد مباركه همچنین درباره كاركردهای روابط عمومی گفت: روابط عمومی ها باید به عنوان ویترین یك سازمان عملكرد، دستاوردها و موفقیت های یك سازمان را به مردم ارائه كنند.
سبحانی تاكید كرد: روابط عمومی پیشانی عملكردی یك سازمان است و به عنوان یك كانال ارتباطی نقش تنظیم روابط درون سازمانی و برون سازمانی را دارد.
همایش مدیران روابط عمومی وزارت صنعت، معدن و تجارت روزهای چهارشنبه و پنجشنبه در شهرستان مباركه اصفهان برگزار شد.
مدیران روابط عمومی این وزارتخانه علاوه بر حضور برنامه های سخنرانی و كارگاه های آموزشی از خطوط تولید فولاد مباركه نیز بازدید كردند.
برگزاری نشست تخصصی تبیین سیاست های ارتباطات و رسانه ای وزارت صنعت، معدن و تجارت و كارگاه های آموزشی نقش رسانه در تبلیغات، روابط عمومی الكترونیك در فضای مجازی و فنون روابط عمومی با رویكرد تشریفات از برنامه های این نشست دور بود.
2077/6022/7150
۰ نفر