۲۲ مهر ۱۳۹۴، ۱۶:۴۴
کد خبر: 81799423
T T
۰ نفر

بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال

۲۲ مهر ۱۳۹۴، ۱۶:۴۴
کد خبر: 81799423
بازگشت ملی پوشان به تمرین استقلال

تهران - ایرنا - در آخرین روز تعطیلات لیگ برتر فوتبال، ملی پوشان به تمرینات استقلال تهران اضافه شدند.

به گزارش خبرنگار ورزشی ایرنا آخرین تمرین تیم فوتبال استقلال تهران قبل از دیدار با پدیده مشهد عصر امروز چهارشنبه پشت درهای بسته و بدون حضور هواداران و خبرنگاران در زمین شماره 2 ورزشگاه آزادی پیگیری شد.
سید مهدی رحمتی، وحید طالب لو و نجفی دروازه بانان تیم استقلال از ساعت 14 و 30 دقیقه در زمین حاضر شدند و زیر نظر ترابپور مربی دروازه بان ها تمرین كردند.
سایر بازیكنان از ساعت 15 در تمرین حاضر شدند و زیر نظر كادر فنی و سرمربی این تیم تمرینات را آغاز كردند.
خسرو حیدری، میثم مجیدی و امید ابراهیمی كه در اختیار تیم ملی فوتبال بودند از امروز در تمرینات حاضر شدند.
امید ابراهیمی بازیكن ملی پوش استقلال به دلیل دیدار دوستانه دیروز سه شنبه مقابل ژاپن با اجازه كادر فنی، ریكاوری سپس تمرین را ترك كرد.
جاسم كرار نیز با سایر بازیكنان در تمرینات حاضر بود اما با تیم استقلال برای دیدار مقابل پدیده به مشهد نمی رود و تمرینات بدنسازی را در تهران دنبال می كند.
روزبه چشمی بازیكن استقلال كه برای دیدار تیم ملی فوتبال امید در قطر است، همچنین فرشید اسماعیلی به دلیل شكستگی بینی از غایبان تمرین امروز بودند.
محسن كریمی كه مصدوم است تمرینات خود را به صورت اختصاصی پیگیری كرد.
در ابتدای تمرین پرویز مظلومی سرمربی تیم فوتبال استقلال 5 دقیقه با بازیكنان صحبت كرد سپس آنها بعد از گرم كردن و حركات كششی كار های تاكتیكی را با تذكرات مجید صالح مربی این تیم در دستور كار خود قرار دادند.
تیم فوتبال استقلال ساعت 12 و 30 دقیقه فردا پنجشنبه تهران را برای دیدار با پدیده مشهد ترك میكند و در هتل پارس این شهر اسكان می یابد.
دو تیم فوتبال استقلال تهران و پدیده مشهد در هفته هشتم لیگ برتر فوتبال ایران از ساعت 15 روز جمعه در ورزشگاه ثامن الائمه به مصاف هم میروند.
ورزشی(2)**9029**1379
۰ نفر