۲۰ مهر ۱۳۹۴، ۱۵:۳۴
کد خبر: 81796184
T T
۰ نفر
علوی: بداخلاقی برخی نمایندگان مجلس درجلسه تایید برجام قابل قبول نیست

نوشهر - ایرنا - وزیر اطلاعات با بیان اینكه اسلام دین اخلاق است و شیعه علی (ع) نباید زبانش را به فحاشی و بدگویی آلوده كند، گفت : بد اخلاقی برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه تایید برجام قابل قبول نیست و آنها باید در رفتار خود تجدید نظر كنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین سید محمود علوی روز دوشنبه در جمع مردم شهرستان تنكابن در مصلی شهید بهشتی این شهر افزود: مذاكره كنندگان هسته ای ایران با حمایت ها و رهنمودهای رهبر معظم انقلاب در فضایی عزتمندانه در برابر قدرت های بزرگ جهان ایستادند و با شجاعت از حقوق مسلم ملت ایران دفاع كردند.
وی اظهار كرد: در نظر سنجی وزارت اطلاعات 86 درصد مردم حامی دولت و تیم مذاكره كننده بودند و این امر نشان می دهد كه مردم به دیپلمات های كشورشان كاملا اعتماد و اطمینان داشتند و به نتایج مذاكرات نیز خوش بین بودند.
علوی به مشكلات دولت تدبیر و امید در آغاز فعالیتش اشاره كرد و گفت: دولت در شرایطی عهده دار اداره مملكت شد كه كشور در پایین ترین سطح درآمدی قرار داشت و صادرات نفت از دو میلیون و 500 هزار به 800 هزار بشكه رسیده بود .
وی افزود: تعطیلی بسیاری از كارخانه ها و عدم تحقق درآمدهای مالیاتی از یك سو و خزانه خالی و بدهی های دولت در بخش های مختلف از سوی دیگر اداره امور كشور را با مشكل مواجه كرده بود.
وزیر اطلاعات با اشاره به توطئه های دشمنان در عرصه های اقتصادی ، تصریح كرد : دشمن تلاش داشت تا صادرات نفت ایران را به صفر برساند و اقتصاد ایران را فلج كند اما دولت تدبیر و امید در توافق ژنو جلوی كاهش صادرات نفت را گرفت و كشور را از تنگنای اقتصادی نجات داد.
وی به هجمه ها و حملات مخالفان دولت در داخل و خارج از كشور اشاره كرد و افزود : متاسفانه از روزی كه دولت كارش را آغاز كرد شاهد هجمه ها و حملات دروغ رسانه ای مخالفان بودیم، اما دولت تدبیر و امید با بی اعتنایی به این مسائل و متمركز شدن بر رفع مشكلات مردم توانست بسیاری از موانع پیشرفت و توسعه كشور را از پیش رو بردارد .
علوی گفت : باید مردم از این مشكلات آگاه باشند و توقعات خود را بر اساس آن تنظیم نمایند و آگاه باشند كه در این شرایط بد دولت توانست گام های مثبتی در عرصه های مختلف بردارد.
وزیر اطلاعات همچنین با اشاره به وضعیت كشورهای منطقه و ناآرامی هایی كه در این كشورها وجود دارد، امنیت كشور جمهوری اسلامی ایران را مثال زدنی توصیف كرد و اظهار كرد: به بركت رهبری الهی رهبر معظم انقلاب و هوشیاری نیروهای امنیتی، همدلی و هم افزایی نیروهای اطلاعاتی، نظامی، انتظامی و قضایی، امنیت در ایران حكمفرماست و این امنیت محصول فداكاری این نیروها از جمله نیروهای اطلاعات و سربازان گمنام امام زمان(عج) است.
وی هدف سفر هیات دولت به استان مازندران و حضور اعضای آن در شهرستان ها را رفع موانع و مشكلات مردم و توسعه آبادانی سرزمین عالمان و فرهیختگان دانست و اظهار داشت : دولت تدبیر و امید با تمام توان به دنبال رفع مشكلات مردم است و این امر جزء با ایجاد برادری ، وحدت و امنیت در جامعه محقق نخواهد شد.
علوی پیش از این آیین با حضور در گلزار شهدای شهرستان تنكابن با قرائت فاتحه و نثار شاخه های گل بر مزار شهیدان ، با آرمانهای شهدای سرافراز میهن اسلامی تجدید بیعت كرد.
دكتر روحانی و اعضای هیات دولت در بیست و سومین سفر استانی خود امروز مهمان مردم مازندران درشمال كشورهستند.
شهرستان 150 هزار نفری تنكابن در غرب مازندران واقع است .
/7513/ 1602/1654 /1596
۰ نفر