۱۸ مهر ۱۳۹۴، ۱۴:۱۴
کد خبر: 81792985
T T
۰ نفر
معاون استاندار تهران: فيروزكوه مي تواند به قطب توسعه استان تبديل شود

تهران - ايرنا - معاون سياسي و اجتماعي استاندار تهران با اشاره به اينكه شهرستان فيروزكوه توانايي افزايش توليد ثروت و بهبود وضعيت معيشت مردم استان را در زمينه صنعت گردشگري داراست گفت: اين شهرستان مي تواند به قطب مهم توسعه استان تبديل شود.

به گزارش روز شنبه ايرنا از پايگاه اطلاع رساني استانداري تهران سيدشهاب الدين چاوشي در حاشيه سفر به شهرستان فيروزكوه افزود: نشانه هاي مواهب و شگفتي ها و عظمت پروردگار در اين شهرستان به چشم مي خورد و ‌در اين منطقه شاهد زندگي عشايري بي آلايش و به دور از تنش هاي شهري، ترافيك و آلودگي هوا هستيم.
وي موقعيت شهرستان فيروزكوه را از نظر شرايط جغرافيايي در سطح كشور و بويژه در استان تهران مطلوب توصيف كرد و گفت: در شهرستاني با اين همه منابع خدادادي و طبيعت زيبا و بكر، فقر و نداري نبايد معنا داشته باشد و مردم و مسئولان منطقه بايد از سرمايه گذاران با روي باز استقبال كنند زيرا با سرمايه گذاري مي توان فقر و نداري را از چهره مردم زدود.
چاوشي با اشاره به اينكه امكانات و منابع بسيار خوبي در كشور وجود دارد تصريح كرد:‌ بايد نگاه و فرهنگ عاميانه در مورد كار و تلاش افراد عميق تر شود تا شاهد پيشرفت و توسعه هر چه بيشتر كشور باشيم.
معاون استاندار تهران با تاكيد براينكه كوچكترين مانع تراشي ها در راه سرمايه گذاري ها قابل اغماض نيست گفت:‌ بايد تنگ نظري ها را در اين ارتباط از خودمان دور كنيم.
وي افزود: ‌مسئولان ما بايد خدمتگذاران بي رياي مردم باشند زيرا صلابت و موجوديت نظام ما وابسته به مردم است و بدون رضايت مردم هيچ نظامي پا بر جا نخواهد بود.
چاوشي تاكيد كرد: همه مسئولان بايد براي ايجاد اميد و نشاط و كارآفريني در جامعه تلاش كنند.
تهرام**2079// 1625
۰ نفر

سرخط اخبار فرهنگ