۱۷ مهر ۱۳۹۴، ۱۶:۴۹
کد خبر: 81791934
T T
۰ نفر
فرماندار زابل: اقدامات تبلیغی كاندیداهای احتمالی انتخابات رصد می شود

زابل- ایرنا- معاون استاندار سیستان و بلوچستان و فرماندار شهرستان ویژه زابل گفت: تمام فعالیت ها و اقدامات تبلیغی كاندیداهای احتمالی انتخابات مجلس در سطوح مختلف رسانه ای، فضای مجازی، مجامع و اجتماعات مختلف از سوی دستگاههای نظارتی و سیاسی رصد می شود.

هوشنگ ناظری در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به فعالیت برخی از كاندیداهای احتمالی مجلس دهم در فضای مجازی و اجتماعات مختلف افزود: وزارت كشور و فرمانداری ها بعنوان مجریان انتخابات حق قانونی خود می دانند با كسانی كه قانون را رعایت نكرده و حتی بالاتر از قانون عمل می كنند برخورد كنند.
وی تصریح كرد: برخی افراد كه حضور آنان به عنوان كاندیدا در انتخابات مجلس شورای اسلامی محتمل است و یا طرفدارانشان در فضای مجازی با اشكال مختلف فعالیت های تبلیغاتی غیر موجه انجام می دهند كه این خلاف قانون است.
فرماندار زابل اظهار داشت: برخی افراد نیز دست به تخریب اشخاص و دولت می زنند كه اینها همه قابل پیگیری است و پیگرد قانونی دارد.
وی افزود: تخلفات این قبیل افراد در مراحل تایید صلاحیت مورد رسیدگی قرار گرفته و سلب صلاحیت خواهند شد و اقدامات آنان به صورت مدارك و مستندات در زمان ثبت نام ارائه می شود و مورد توجه قرار خواهد گرفت.
ناظری گفت: فرآیند انتخابات با ابلاغ وزیر كشور اعلام خواهد شد.
وی در خصوص انتصاب معاون سیاسی این فرمانداری گفت: انتصاب معاون سیاسی فرمانداری ویژه زابل توسط مسوولان مربوطه در حال پیگیری است.
ناظری افزود: در تلاش هستیم هر چه سریعتر معاون سیاسی فرمانداری ویژه زابل مستقر شود كه به طور قطع صلاحیت افراد مدنظر خواهد بود.
حوزه انتخابیه زابل شامل شهرستانهای زابل، هیرمند، زهك، هامون و نیمروز دارای دو كرسی در مجلس شورای اسلامی است.
7317/6081

سرخط اخبار استان‌ها