۱۷ مهر ۱۳۹۴، ۱۵:۲۹
کد خبر: 81791838
T T
۰ نفر
آمريكا و ديگربدخواهان تصور نفوذ به ايران را از سرخود دور كنند

بندرعباس- ايرنا - امام جمعه موقت بندرعباس گفت: آمريكا و ديگر بدخواهان ، كج انديشان و خائنان ، تصور نفوذ به ايران اسلامي را از سرخود دور كنند.

به گزارش ايرنا ، حجت الاسلام سيدعباس تقوي در خطبه هاي نمازجمعه اين هفته بندرعباس افزود: مذاكره آمريكا با نظام اسلامي در واقع نفوذ به اين كشور است و بايد مسئولان و جوانان سياسي در اين زمينه مواظب بوده و هوشيار و بيدار باشند.
وي بيان داشت: مقام معظم رهبري بارها تاكيد كرده اند كه مذاكره با آمريكا ممنوع است و در انتخابات و ديگر جريان هاي سياسي آن كس كه دم از مذاكره باآمريكا بزند ، مشروعت سياسي و علمي خود را از دست مي دهد چرا كه فصل الخطاب همه آن چه در نظام مان داشته و داريم امام (ره) و رهبري هستند.
خطيب جمعه بندرعباس اظهاركرد: اگر نگاهي به بيانات امام خميني(ره) بياندازيم ايشان نزديك به هزار بار واژه 'نفوذ' را دركلام خود استفاده كردند و مقام معظم رهبري نيز در همين سال 70 بار كلمه 'نفوذ' را بكار بردند كه بايد هوشيار باشيم دشمن به كدام بخش از جامعه بيشتر نفوذ دارند.
حجت الاسلام تقوي يادآورشد: دشمني ، دشمنان تمام شدني نيست و اكنون تهاجم جديد فرهنگي دشمن در راه است و كاري كه ملت ايران با آمريكا در طول انقلاب كرده است هيچ گاه از ما راضي نمي شوند مگر اينكه نابود شوند.
وي اظهاركرد: اين مساله راه خطرناك نفوذ را شديدتر مي كند و دشمن براي رسيدن به هدفش از طريق مطبوعات ، ابزار فرهنگي ، حوزه هاي سياسي و از هرجايي كه بتواند از نفوذ براي نابودي ما دريغ نمي كند.
امام جمعه موقت بندرعباس اذعان داشت: نخستين هدف دشمن ايجاد شكاف بين حاكميت و ملت است كه مي خواهد اعتبار حاكميت را نزد ملت كاهش دهد و اعلام ناتواني حاكميت در بين ملت را طرح ريزي مي كند.
وي بااشاره به قرارگرفتن در آستانه ماه محرم تاكيد كرد: ما فرزندان محرم وعاشوراييم و در مجالس عزاداري اباعبدالله الحسين (ع) رشد يافته ايم و بزرگترين درس عاشورا اطاعت و تبعيت از ولايت است.
حجت الاسلام تقوي همچنين به حادثه منا و بي لياقتي آل سعود خائن در مراسم حج امسال اشاره كرد و گفت: از دولت ، سازمان حج و زيارت ، بعثه مقام معظم رهبري و همه كساني كه خوب ورود كردند در اين حادثه و در تشييع جانباختگان جاي تشكر دارد.
وي ايران را كشوري قدرتمند و با اقتدار دانست و گفت: اگر ملتي ضعيف بوديم عربستان حتي جنازه هاي ما را هم نمي داد و مقام معظم رهبري در اين زمينه با سخنان قاطع خود درس محكمي به آل سعود دادند و گفتند اگر خيال همكاري ندارد برخوردي خشن و سخت خواهيم داشت.
وي گفت: مقام معظم رهبري اخيرا در ديدار با نيروهاي دريايي سپاه فرمودند كه بايد توان و نيروي خود را چنان نشان دهيد كه دشمن به وحشت بيافتد و خيال و فكر تجاوز به اين سرزمين را نداشته باشد.
امام جمعه موقت بندرعباس در ادامه به مناسبت هاي هفته از جمله روز ملي استاندارد ، روز جهاني عصاي سفيد ، بزرگداشت حافظ ، روز روستا ، هفته نيروي انتظامي و آغاز سال تحصيلي جديد اشاره كرد و از مسئولان و دست اندركاران اين عوامل خواست در حوزه كاري خود خوب ورود كنند و به وظايف خود عمل كنند. ك/2
7195/6048 /1596
۰ نفر