۱۴ مهر ۱۳۹۴، ۱۸:۴۹
کد خبر: 81788285
T T
۰ نفر
اشتري: نيروي انتظامي به هيچ حزب و گروهي وابستگي ندارد

قم - ايرنا- فرمانده نيروي انتظامي با اشاره به محبوبيت و اعتماد مردم به ناجا گفت: نيروي انتظامي هيچ وابستگي به حزب و گروهي ندارد و تنها به فكر تامين امنيت و خدمت رساني به جامعه است.

به گزارش ايرنا، سردار حسين اشتري سه شنبه شب در ديدار با مراجع تقليد در قم افزود: نيروي انتظامي با برخورداري از نيروهاي متعهد، با ايمان و توانمند همواره در راستاي حفظ امنيت و آرامش در جامعه و برخورد با قانون گريزي تلاش كرده و اقدامات مناسبي نيز در اين جهت انجام داده است.
وي با اشاره به تاكيدات رهبر معظم انقلاب مبني بر ارتقاي سطح مسائل ديني و اخلاقي در نيروي انتظامي از برگزاري دوره هاي بصيرت و عقيدتي در ميان اين نيروها خبر داد و گفت: بيش از 15 هزار نفر در نيروي انتظامي حافظ جزء‌ و كل قرآن كريم بوده و در سال جاري بيش از 46 هزار نفر براي دوره هاي حفظ و قرائت قرآن نيز نام نويسي كردند.
وي از كاهش هفت درصدي جرائم تصادفات جاده اي در شش ماهه سال جاري نسبت به مدت مشابه سال گذشته خبر داد و گفت: اقدامات ناجا در جهت مقابله با جرائم و تخلفات و اشرار بويژه مواد مخدر ارتقا پيدا كرده است.
اشتري اظهار داشت: ما در نيروي انتظامي تلاش داريم سربازان خوبي براي كشور و ولايت باشيم، دستگاه ها و نهادهاي اجرايي نيز بايد براي تحقق اهداف نيروي انتظامي مشاركت و هماهنگي خوبي داشته باشند.
فرمانده نيروي انتظامي عصر سه شنبه در سفر به قم با حضرات آيات مكارم شيرازي و نوري همداني ديدار و گفت و گو كرد.
حضور در مراسم بهره برداري از استوديو خبر و مونيتورينگ فرماندهي انتظامي قم و مونيتورينگ مسجد مقدس جمكران از ديگر برنامه هاي اشتري در اين سفر بود. ك/3
8146/ 6133/